Hvad er sex for jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

.. Ja, som overskriften lyder, Hvad er sex for jer?

Altså er det hurtig lige ind og ud og så kommer man, eller er det flere timers sex? Eller er det hvor man kommer mange gange?? eller andet??

Personligt synes jeg sex er når man bliver tilfredsstillet, på alle punkter.. Min kæreste kan få mig til at komme 7-8 gange under en omgang sex.. Er det normalt? ? Jeg tænder vildt meget på ham, måske er det derfor.. ?

Og så et andet spørgsmål.. Hvor mener i grænsen går mellem sex og elskov?

Blot lige nogen tanker fra mig af sådan en Tirsdag aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

B&J

Sex for os er både hurtig langsomt osv, vi elsker at nyde hinanden og bruger gerne timer på det men par er jo så forskellige

og nej en orgasme er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget de kan og hvor lidt de kan

Anmeld

19. juli 2011

ekzunz

Er der en grænse mellem sex og elskov??? Er det ikke lidt det samme som enten at sige knalde eller bolle??

Det er jo bare 2 forskellige ord som beskriver samme handling.

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Er der en grænse mellem sex og elskov??? Er det ikke lidt det samme som enten at sige knalde eller bolle??

Jamen det er derfor jeg spørger.. Fordi jeg gerne vil høre jer ad hvad i mener og synes, personligt synes jeg at når man elsker så er det ømt, forsigtigt, og hvor man virkelig viser man elsker hinanden, hvor imod sex synes jeg godt kan være hårdt, hurtigt.. Men stadig godt self..

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sex for os er både hurtig langsomt osv, vi elsker at nyde hinanden og bruger gerne timer på det men par er jo så forskellige

og nej en orgasme er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget de kan og hvor lidt de kan

Så er jeg vel bare en af de heldige der kan komme mange gange i træk ,jah, puha det ord har så mange forskellige betydninger . Men tror vi er nogenlunde enige..

Anmeld

20. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Så er jeg vel bare en af de heldige der kan komme mange gange i træk ,jah, puha det ord har så mange forskellige betydninger . Men tror vi er nogenlunde enige..

Ja du er en af de heldige jeg kan nu også komme flere gange men det er også fordi jeg tænder meget på min kæreste og han er meget god med finger osv..

Anmeld

20. juli 2011

Diana...

Znuzke skriver:

Anmeld

20. juli 2011

Tystys14

Her bruger vi den tid det tager, det er meget meget forskelligt, nogle gange er vi begge så tændte at han kommer hurtigt og jeg følger ham hurtigt. Andre gange kan det vare længe, hvor vi nyder hinanden til fulde, og han får mig med flere gange,  Jeg kan ikke sige noget er bedre end andet, selvfølgelig vil man gerne komme meget, men det betyder ikke det store. Her nyder vi at det er forskelligt fra gang til gang.  

Min kæreste er også utroligt god til at få mig med, selvom jeg har en dag hvor jeg tvivler på han kan, så tror jeg faktisk kun det er sket mellem 5 og 10 gange at jeg ikke er kommet med ham.  Og nu har vi snart været sammen længe.

Sex for os er at nyde at være tætte, og nyde hinanden og havde det godt.

Anmeld

22. juli 2011

Mi

ØV Jeg vil også komme 7 gange uder sex  

Anmeld

22. juli 2011

Nalle

Herhjemme, kan det være alt fra hurtig til længer varende

Jeg har ekstremt svært ved at komme, så det sker meget sjældent, og kan aldrig komme to dage i træk Men det er noget jeg har lært at leve med, og nyder stadig sex selvom jeg ikke kommer.

Sex var en stor del af mig før jeg fik børn, det er slet ikke på samme stadie længere, det ikke fordi jeg ikke tænder på min kæreste længere, har bare ikke den samme lyst til sex som jeg havde for 3-4 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.