Ondt i måsen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Emily2012<3

mariamiss6 skriver:

Prøv at sove med en pude imellem benene. Det hjalp lidt på mig, og det hjælper også lidt hvis du senere kommer ud i noget med bækkensmerter....

Hvis ikke det dur med en pude, rent praktisk, kan du få fat i en ekstra dyne, eller en tvillingeammepude, og så have pølsen mellem benene, og hele vejen op til brystet, så du kan ligge og kramme om den...

Det er klart at det virker bedst hvis man på siden....

Mange tak for råd..

Det vil jeg helt sikkert prøve.. Jeg sover selv med dobbeltdynen og plejer faktisk at krølle den sammen med have den mellem benene, men det kan være jeg skal prøve med sådan en pude istedet for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

mariamiss6

BJNGJ. skriver:

Mange tak for råd..

Det vil jeg helt sikkert prøve.. Jeg selv med dobbeltdynen og plejer faktisk at krølle den sammen med have den mellem benene, men det kan være jeg skal prøve med sådan en pude istedet for..

Ja det kan jo være dynen ikke er tyk nok. så prøv at få fat i en pude der er meget fast, og ikke bliver trykket så let sammen...

Dine ben skal helst "stikke" lige ud fra din underkrop. Altså ikke være for spredt og ikke for samlet. Det afslapper musklerne bedst, og giver dem ro

Prøv også, selvom det er pisse irriterende, at tage et skridt ad gangen på trapper. Altså først det ene ben op på nærmeste trin, og så det andet ben op på SAMME trin. Dette for at undgå for stor spredning på dine ben. Det skulle hjælpe, men det er svært at komme ind i vanen, fordi det tager hundrede år at komme op af en trappe...

Og når du går skal du kun tage små korte skridt, og ikke forhaste dig...

Alle de små ting burde hjælpe både på iskias, og bækken (når/hvis du kommer der til)

Anmeld

19. juli 2011

brikble

Det er iskias nerven, som sidder i klemme, har prøvet det, det gør nas ...

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

brikble skriver:

Det er iskias nerven, som sidder i klemme, har prøvet det, det gør nas ...

Ja det fandt jeg ud af.. Der er et par stykker der har skrevet til mig..

Anmeld

19. juli 2011

Wimmie

BJNGJ. skriver:

Hej piger.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Jeg har ondt i ballen altså indeni, ved mine knogler. Jeg har problemer med at gå og det stråler lidt ned i mit ben.

Det føles som om der er noget der sidder fast ved mit lænd og gør ondt ned i min balle..

Det startede forleden dag og jeg følte mig bare som en gammel kone.. Og jeg glemte selvfølgelig at spørger lægen idag da jeg var inde og få lavet vanrejournal.

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Betina 8+6.

Jeg har nøjagtig samme smerter og har haft dem siden uge 6. Nu er jeg i uge 18 og udover et par uger hvor jeg var på ferie, så har det været hver dag

Jeg føler mig også som en gammel kone - især når jeg skal bukke mig eller gå op ad trapper

Dog laver jeg nogle lændeøvelser i mit motionscenter - tror det hjælper lidt. Det er i hvert fald ikke blevet værre siden det startede...

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Jeg har nøjagtig samme smerter og har haft dem siden uge 6. Nu er jeg i uge 18 og udover et par uger hvor jeg var på ferie, så har det været hver dag

Jeg føler mig også som en gammel kone - især når jeg skal bukke mig eller gå op ad trapper

Dog laver jeg nogle lændeøvelser i mit motionscenter - tror det hjælper lidt. Det er i hvert fald ikke blevet værre siden det startede...

Øv da.. Mit startede i søndags (efter jeg vaskede badeværelse ned) og så har jeg ellers bare haft ondt..

Men må lige søge på nettet og se om jeg kan finde nogle øvelser eller noget som måske kunne hjælpe lidt..

Anmeld

19. juli 2011

Wimmie

Øv da.. Mit startede i søndags (efter jeg vaskede badeværelse ned) og så har jeg ellers bare haft ondt..

Men må lige søge på nettet og se om jeg kan finde nogle øvelser eller noget som måske kunne hjælpe lidt..

Det kan sikkert godt bare være en nerve der er i klemme, men jeg tror ikke det er den samme nerve der har siddet i klemme ved mig i 12 uger

Men ja, det er træls.

En øvelse der er god er at ligge på ryggen på gulvet/en måtte med bøjede ben og så hæve og sænke lænden og bagdelen. Det gør nas på den gode måde

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Det kan sikkert godt bare være en nerve der er i klemme, men jeg tror ikke det er den samme nerve der har siddet i klemme ved mig i 12 uger

Men ja, det er træls.

En øvelse der er god er at ligge på ryggen på gulvet/en måtte med bøjede ben og så hæve og sænke lænden og bagdelen. Det gør nas på den gode måde

Nej det er det nok ikke..

Okay tak for tippet.. Det vil jeg se om hjælper mig.. Ellers må jeg lige kontakte min læge..

Anmeld

20. juli 2011

Babylil

BJNGJ. skriver:

Hej piger.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Jeg har ondt i ballen altså indeni, ved mine knogler. Jeg har problemer med at gå og det stråler lidt ned i mit ben.

Det føles som om der er noget der sidder fast ved mit lænd og gør ondt ned i min balle..

Det startede forleden dag og jeg følte mig bare som en gammel kone.. Og jeg glemte selvfølgelig at spørger lægen idag da jeg var inde og få lavet vanrejournal.

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Betina 8+6.

Jeg har døjet med de smerter du beskriver i flere uger og det bliver værre og værre. Kan ikke bukke mig ned, og skal rulle mig på siden, når jeg skal rejse mig fra sengen. Den knogle gør voldsomt ondt. Som om nogen har smadret den med et jernrør

Når jeg går, så vralter jeg også. Det gør virkelig ondt. Håber da at man kan gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.