Ondt i måsen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Emily2012<3

Miia90 skriver:

Lyder som det jeg døjer med en gang imellem har det ikk hele tiden.

Men min jordmor siger det er iskasnerven der sætter dig fast, ikk noget faglig.

Okay, det kan godt ske det er det, men må lige ringe til min læge og hører ad, så jeg lige er sikker på det ikke er noget farligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

MieMali

Det lyder da helt sikkert som iskias-smerter. Det er meget almindeligt i graviditeten. Jeg havde det også selv i starten. Du kan finde en masse om det på nettet. Der er vist ikke meget at gøre ved det, andet end massage.

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

BJNGJ. skriver:

Det er simpelthen forfærdeligt. Jeg er blevet sygemeldt pga det. Jeg ligger bare med hovedet i wcet kontant, så spurgte om jeg kunne blive sygemeldt.. Og det har jeg døjet med i 14 dage nu ca..

Håber fisme snart det forsvinder igen..

Ja, det er noget øv bøv... Jeg har været sygemeldt lige siden... også i første graviditet... Vi skal ikke have flere børn... Orker ikke sådan en tur mere, hvis det var... 

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

MieMali skriver:

Det lyder da helt sikkert som iskias-smerter. Det er meget almindeligt i graviditeten. Jeg havde det også selv i starten. Du kan finde en masse om det på nettet. Der er vist ikke meget at gøre ved det, andet end massage.

Okay tak, nu er der 2 der har skrevet det, så tænker jeg lidt det måske bare er det..

Mange tak for svar.

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

Mira0911 skriver:

Ja, det er noget øv bøv... Jeg har været sygemeldt lige siden... også i første graviditet... Vi skal ikke have flere børn... Orker ikke sådan en tur mere, hvis det var... 

Det kan jeg godt forstå da.. Det er bare SÅ træls at man skal have det sådan..

Jeg vil gerne have EN mere, men det er så os det.. Kan jo være min næste graviditet ikke bliver lige så slem..

Anmeld

19. juli 2011

signe.

BJNGJ. skriver:

Okay, mit det har bare varet et par dage og det gør ondt når jeg går..

det lyder som om at den evigt skønne iskas nerve har sat sig i klemme.. det har min gjort ved begge mine graviditeter, og jeg døjer stadig selvom det nok er 10-15 uger siden den satte sig i klemme.. og det gør herre nas...

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

signe. skriver:

det lyder som om at den evigt skønne iskas nerve har sat sig i klemme.. det har min gjort ved begge mine graviditeter, og jeg døjer stadig selvom det nok er 10-15 uger siden den satte sig i klemme.. og det gør herre nas...

Okay, ja det gør nas.. Jeg føler mig som en gammel kone når jeg går og jeg føler at folk glor fordi jeg går som en and eller andet.. 

Men det gør naller, og håber fisme snart det går over igen..

Anmeld

19. juli 2011

signe.

BJNGJ. skriver:

Okay, ja det gør nas.. Jeg føler mig som en gammel kone når jeg går og jeg føler at folk glor fordi jeg går som en and eller andet.. 

Men det gør naller, og håber fisme snart det går over igen..

jeg gynger sådan fra side til side når jeg går, for at lette på højre side, og hold kæft hvor ser det ud, hehe.. ved min 1 graviditet gik det over 2 dage efter han kom til verden, og nu har jeg haft det omkring siden uge 15-20 stykker, og er i uge 30 nu, så regner ikke med min smerte forsvinder før jeg har født..

Anmeld

19. juli 2011

Emily2012<3

signe. skriver:

jeg gynger sådan fra side til side når jeg går, for at lette på højre side, og hold kæft hvor ser det ud, hehe.. ved min 1 graviditet gik det over 2 dage efter han kom til verden, og nu har jeg haft det omkring siden uge 15-20 stykker, og er i uge 30 nu, så regner ikke med min smerte forsvinder før jeg har født..

Åh puha da.. Jeg tror os jeg ligner en der har skidt i bukserne når jeg går.. 

Men det er da træls at man skal have ondt når man er i sådan en lykkelig situation..

Anmeld

19. juli 2011

mariamiss6

BJNGJ. skriver:

Åh puha da.. Jeg tror os jeg ligner en der har skidt i bukserne når jeg går.. 

Men det er da træls at man skal have ondt når man er i sådan en lykkelig situation..

Prøv at sove med en pude imellem benene. Det hjalp lidt på mig, og det hjælper også lidt hvis du senere kommer ud i noget med bækkensmerter....

Hvis ikke det dur med en pude, rent praktisk, kan du få fat i en ekstra dyne, eller en tvillingeammepude, og så have pølsen mellem benene, og hele vejen op til brystet, så du kan ligge og kramme om den...

Det er klart at det virker bedst hvis man på siden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.