Hvordan valgte i at fortælle om graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Den kommende far

Maja_4000 skriver:

Min mor fik en ramme til mors dag med :

I kan ej med det samme
få fyld til denne ramme
Men til december i år
I et dugfrisk billede får
For storken den vil komme
inden året er omme

Og så var der et billede af en stork :b De fik det af hvide inden nf , derfor havde vi intet scanningsbillede ..

Alle andre fik det "bare" af hvide , da vi så dem  

vi snakker også om at gøre det med rammen men så sætte scanningsbillede i fra 'NF

MVH

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Frk.S

Min familie fik det afvide juleaften (da vi skulle holde jul i min familie). Der havde vi lavet invitationer til 0 års fødselsdag. Fortrykte, hvor man så selv skal udfylde noget. Så der stod noget i stil med:

I anledning af min 0 års fødselsdag vil det glæde mig og min mor og far at se mormor og morfar / moster og onkel til vores første møde lørdag d. 27. august +/- et par uger.

Vi gav dem så under påskud af at det var et julekort.

Kærestens familie fik beskeden lille juleaften, da vi var ude og bytte julegaver. Vi gav dem så en gave, som vi sagde de skulle åbne med det samme - det var krus hvorpå der stod verdens sødeste farmor / verdens sejeste farfar.
(Mine forældre fik også mormor/morfar krus, men de var bare under træet, for de havde jo fået beskeden da vi mødtes juleaften)

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Frk.S skriver:

Min familie fik det afvide juleaften (da vi skulle holde jul i min familie). Der havde vi lavet invitationer til 0 års fødselsdag. Fortrykte, hvor man så selv skal udfylde noget. Så der stod noget i stil med:

I anledning af min 0 års fødselsdag vil det glæde mig og min mor og far at se mormor og morfar / moster og onkel til vores første møde lørdag d. 27. august +/- et par uger.

Vi gav dem så under påskud af at det var et julekort.

Kærestens familie fik beskeden lille juleaften, da vi var ude og bytte julegaver. Vi gav dem så en gave, som vi sagde de skulle åbne med det samme - det var krus hvorpå der stod verdens sødeste farmor / verdens sejeste farfar.
(Mine forældre fik også mormor/morfar krus, men de var bare under træet, for de havde jo fået beskeden da vi mødtes juleaften)

Overvejer at sige det til mine forældre på deres fødselsdag. Min mor og far har fødselsdag dagen efter hinanden men det er først i starten af september. så ved ikke om vi kan vente så længe

MVH

Den kommende far

Anmeld

20. juli 2011

malo

Da jeg var gravid første gang, ventede vi til den kommende mormor havde fødselsdag, da var jeg ca. i 10 uge og hun fik en lille ekstra fødselsdagsgave - en lille pixi-bog med et kort klistret indeni hvor der stod at om ca et halvt år, var der en lille en der gerne ville have læst den op. Hun fattede ingenting i starten og sagde noget i retning af "neeej, får jeg en pixibog", men så sev den pludselig ind og så kom der tårer i øjenene :-)

Anden gang, havde vi et fotoalbum og ville vise dem nye billeder, og til sidst havde vi klisteret et NF-scanningsbillede ind, dér fattede de heller ingenting i starten indtil vi hintede at der var en ny dato :-)

Anmeld

20. juli 2011

Tystys14

Ved ikke om min måde var så sjov, eller lykkelig. Jeg havde været i Egypten en uge, hvor jeg havde været indlagt det meste af ferien med bræk, og dårlig mave, samt dehydreing.  På tredje dagen mente lægerne (som talte engelsk) at jeg burde være rask, så derfor tog de en test... og dælme om ikke den var positiv...

Så jeg fortalt det til mine forældre den nat jeg kom hjem fra egypten med min kæreste, ringede direkte fra lufthavnen efter jeg var landet. Det kan nok lige være de fik et chok, over deres kun 17 årige datter.

Men nu elsker de vores datter lige så højt som os.  Nogle gange kan jeg næsten tro de elsker hende mere.

Her var det en ulykkelig og skræmmene måde, men med et lykkeligt og godt resultat

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Nikita Victoria skriver:

Ved ikke om min måde var så sjov, eller lykkelig. Jeg havde været i Egypten en uge, hvor jeg havde været indlagt det meste af ferien med bræk, og dårlig mave, samt dehydreing.  På tredje dagen mente lægerne (som talte engelsk) at jeg burde være rask, så derfor tog de en test... og dælme om ikke den var positiv...

Så jeg fortalt det til mine forældre den nat jeg kom hjem fra egypten med min kæreste, ringede direkte fra lufthavnen efter jeg var landet. Det kan nok lige være de fik et chok, over deres kun 17 årige datter.

Men nu elsker de vores datter lige så højt som os.  Nogle gange kan jeg næsten tro de elsker hende mere.

Her var det en ulykkelig og skræmmene måde, men med et lykkeligt og godt resultat

Det var da noget af en omgang Men dejligt at høre at dine forældre blev glade

MVH

Den kommende far

Anmeld

20. juli 2011

Tystys14

Den kommende far skriver:

Det var da noget af en omgang Men dejligt at høre at dine forældre blev glade

MVH

Den kommende far

Jeg ville ønske jeg selv havde regnet det ud, min kæreste har senere fortalt at han havde en mistanke om det kunne være det, men han havde ikke ville skræmme mig.  Han viste mig endda på hotel værelset da vi kom hjem at han havde købt en graviditetstest...  Hmmm...

Snyyyd, han regnede det ud, men jeg ikke gjorde. 

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Nikita Victoria skriver:

Jeg ville ønske jeg selv havde regnet det ud, min kæreste har senere fortalt at han havde en mistanke om det kunne være det, men han havde ikke ville skræmme mig.  Han viste mig endda på hotel værelset da vi kom hjem at han havde købt en graviditetstest...  Hmmm...

Snyyyd, han regnede det ud, men jeg ikke gjorde. 

Ja vi mænd kan godt når vi skal

MVH

Den kommende far

Anmeld

2. august 2011

Den kommende far

nu nærmer tiden sig for alvor NF-scanningen er i næste uge.

Har i fået flere ideer til hvordan man kan fortælle det?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

2. august 2011

Malenejyden

Hejsa

Vi valgte en god løsning, vi inveterede på middag også sagde vi det over en god rødvin og middag, men at det så ikke blev varmt modtaget af svigermoren, er så hvad det er, det gjorde rigtigt skingrende ondt, mens svigerfar synes det var herligt, hun er så blevet cool med tanken i dag, og min mor og far er så bedsteforælre skruk det helt vildt, men jeg vil mene en god middag med rødvin og hygge, er bare perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.