Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hahaha, vores skulle hedde LEAH.
Det er ikke lige mig... Er langt mere til navne som Mathilde, Frederikke, Josephine, Alberte, Olivia, Caroline osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarieLouise skriver: Nej nej nej.. Her siger den at min lille pige skal hedde Valborg.. Ja hvor fedt ville de lige være.. "hvalen Valborg".. Åh gud nej
Nej nej nej.. Her siger den at min lille pige skal hedde Valborg.. Ja hvor fedt ville de lige være.. "hvalen Valborg".. Åh gud nej
Hehe, sjovt
Hjalte skulle have heddet Asbjørn
Kamille skulle have heddet Serina
Og jeg selv (Matilde) skulle have heddet Berta
Hermann eller Stina... behøver jeg at skrive at Hermann er et no-go??!
piadas skriver: Jeg har en rigtig god veninde, der hedder Britta, og hun er 33 - jeg synes bestemt ikke, det passer til en baby!
Jeg har en rigtig god veninde, der hedder Britta, og hun er 33 - jeg synes bestemt ikke, det passer til en baby!
Vi har ikke nogle børn endnu, men vi har, som mange andre, diskuterede navne til evt. kommende børn...og min kæreste vil SÅ gerne have en datter der hedder Britta, men det får han ikke lov til
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hahaha, vores skulle hedde LEAH. Det er ikke lige mig... Er langt mere til navne som Mathilde, Frederikke, Josephine, Alberte, Olivia, Caroline osv.
Vores store datter hedder faktisk Lea! Nogle gange har jeg fortrudt, vi ikke fik h'et med, men der kan man bare se - vi er jo alle forskellige og hurra for det!
mine forslag var Reimar og Liv
Bastian eller Ann
Ansgar og Jensine.. Ej ellers tak da. :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128