Er I i tvivl om navnet, så brug denne :o))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

TineA

Sødt..

Min søn William skulle så hedde Ben. Det er ret sødt

Hvis vi havde en pige skulle hun hedde Tea! Dén er jeg sgu med på!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Pigent

Barnepigen skriver:

Den har jeg prøvet før og den er altså lidt sjov(:

Når men fik jeg en dreng så skulle han hedde Mads og en pige skulle hedde Dortea.
Mads kan jeg godt lide, har bare en god ven der hedder det og Dortea er for tæt på mit eget navn + jeg kan ikke lide det.  

Jeg har lige prøvet uden vores efternavne. Når jeg skriver min kærestes fornavn og mit fornavn og mellemnavn bliver det,

Petter til en dreng og Katrine til en pige  Ikke lige nogle navne jeg ville bruge, Kathrine kunne jeg godt finde på at bruge som mellemnavn, men så skal der være h i. 

Hvis jeg prøver kun med vores fornavne, uden mit mellemnavn bliver det,

Kjell til en dreng og Monika til en pige. To navne jeg aldrig ville bruge.

http://www.hommer.dk/hommersSpil/numerologimaskinen.html 

Hvis jeg bruger denne her vil jeg kom til at hedde 

Alfonso Trendy hvis jeg var en dreng og hvis jeg var en pige vil jeg kom til at hedde Ann Tenna. Nej tak siger jeg bare er glad for mit navn. 

Anmeld

19. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Gudmund og Sissel..........argh.....

Anmeld

19. juli 2011

piadas

Hæhæ, når jeg bruger vores fulde navne, skulle vores børn hedde Tonja og Gunnar!

Anmeld

19. juli 2011

piadas

Jeg skulle selv have heddet Maria eller Aimée! Hmm, min kusine hedder Maria, så den havde vist ikke gået og Aimée - så havde jeg nok været det eneste barn fra udkantsdanmark, der hed det!

Anmeld

19. juli 2011

jydeinden

hvis det blev en dreng skulle han i følge testen hedde Arvid ( betyder træ, ørn) nej tak du!

hvis det blev en pige så mere almindeligt signe... tror sgu jeg overlader navngivning til kæresten og jeg

Anmeld

19. juli 2011

Muffin_girl

piadas skriver:

Hæhæ, hvis I ikke ved, hvad jeres kommende barn skal hedde, så brug denne:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Den er da ret sjov. Hvis vi fik en datter, skulle hun åbenbart hedde Claudia. En søn skulle hedde Frans! Claudia kunne jeg måske gå med til, men Frans er vist ikke liiiige mig!

Marius og Amy her !! Amy ja .. Men Marius ikke lige os  

Anmeld

19. juli 2011

Dansker i England

Hmm, hvis jeg får en dreng skal han hedde Edwin åbenbart, og hvis det er en pige Greta.

Not gonna happen. Ingen af navnene er nogen, jeg ville give mine børn. Men sjovt var det da at se

Og jeg skulle have heddet Gabriella - hmm, heller ikke min kop the men stadig bedre end Greta

Anmeld

19. juli 2011

Brams

piadas skriver:

Hæhæ, hvis I ikke ved, hvad jeres kommende barn skal hedde, så brug denne:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Den er da ret sjov. Hvis vi fik en datter, skulle hun åbenbart hedde Claudia. En søn skulle hedde Frans! Claudia kunne jeg måske gå med til, men Frans er vist ikke liiiige mig!

Nej for fanden - Bodil og Tord - det er vist ikke lige vores kop te  ha ha ha

Anmeld

19. juli 2011

Fru.Mäes <3

Ulf og Elena skulle vores børn hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.