Termin - hep hep!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Nadia&Daniel

Issa skriver:

Mange tak  - Må indrømme jeg er en smule nervøs

- Ja vi synes ligesom det skulle være en overraskelse.. jeg havde egentlig fået at vide at chancerne for jeg ku få børn var meget lille, så da jeg ud af det blå stod med en positiv test, så var vi bare SÅ taknemmelige, og så var alt andet ligegyldigt

Vi kendte heller ikke kønnet - det var en af de bedste beslutninger  og vi tog r.... på næsten alle. Rigtigt mange (incl. svigermor) sagde: "det der, det er en drengemave"... og vi fik en PIGE (hvilket jeg selv havde følelsen af hele graviditete igennem)

Sender ve-støv til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

ModerNatur

Nadia&Daniel skriver:

Vi kendte heller ikke kønnet - det var en af de bedste beslutninger  og vi tog r.... på næsten alle. Rigtigt mange (incl. svigermor) sagde: "det der, det er en drengemave"... og vi fik en PIGE (hvilket jeg selv havde følelsen af hele graviditete igennem)

Sender ve-støv til dig

Vi har heller ikk fortrudt vi ikke har fået det at vide.. Vi er bare SÅ spændte!!  

Hvor sjovt! - Jeg har også hele tiden troet det er en pige, men alle siger  det er en dreng.. Så nu må vi se hvem der får ret i det her tilfælde..  

Men uanset hvad det bliver, så er vi overlykkelige

Anmeld

22. juli 2011

ModerNatur

Mirjam123 skriver:

Held og lykke med fødslen søde, Håber det kommer til gå rigtig godt og at det går igang af sig selv.

Jeg gik 8 dage over tid.

Masse vestøv til dig søde..

Tak skal du ha søde   Åh hvis bare jeg "nøjes" med 8 dage over tid, så bliver jeg ellevild!!

Anmeld

22. juli 2011

Orkide86

Issa skriver:

Tak skal du ha søde   Åh hvis bare jeg "nøjes" med 8 dage over tid, så bliver jeg ellevild!!

Håber for dig der snart ses sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.