Termin - hep hep!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

ModerNatur

Jubiiii! Så blev det endelig d. 19/7 = TERMIN 

Der er dog overhovedet ikke optræk til noget som helst, og er frisk og frejdig Jeg er underligt nok ikke vildt utålmodig endnu (det kommer nok) for jeg har hele tiden regnet med at gå over tid.. Min mor gik 3 uger over tid med både mig og min søster.. Men det ændrer nu ikke på jeg gerne vil have vores lille baby ud.. Glæder mig SÅ meget til at se om det er en dreng eller pige

Håber af hele mit hjerte at jeg går i gang af mig selv snart, og slipper for igangsættelse, så kryds lige fingre for mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

MamaLook

Og ja, utålmodigheden skal nok komme (medmindre, selvfølgelig, du føder indenfor de nærmeste dage )

Anmeld

19. juli 2011

channie-g

Issa skriver:

Der er dog overhovedet ikke optræk til noget som helst, og er frisk og frejdig Jeg er underligt nok ikke vildt utålmodig endnu (det kommer nok) for jeg har hele tiden regnet med at gå over tid.. Min mor gik 3 uger over tid med både mig og min søster.. Men det ændrer nu ikke på jeg gerne vil have vores lille baby ud.. Glæder mig SÅ meget til at se om det er en dreng eller pige

Håber af hele mit hjerte at jeg går i gang af mig selv snart, og slipper for igangsættelse, så kryds lige fingre for mig piger

masser a vestøv til dig her fra

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Spændende

Jeg håber der snart sker noget

Anmeld

19. juli 2011

inpe

held og lykke  jeg er selv gået en uge over nu, og øv hvor er det bare træls, ingen tegn på noget som helst, endnu hindeløsningen lykkes ikke, da jeg ikke har åbnet mig overhovedet.

Jeg  for, at din fødsel snart går i gang

Anmeld

19. juli 2011

ModerNatur

Mange tak alle sammen  - hvor er i søde!

Jeg er nu ikke så træt af det der med at gå over tid.. bliver bare SÅ ked af det hvis jeg skal sættes i gang..

Anmeld

19. juli 2011

maria_wlt

Pøj pøj med det..

Super spændende at i ikke ved hvad der gemmer sig derinde.. 

Anmeld

19. juli 2011

ModerNatur

inpe skriver:

held og lykke  jeg er selv gået en uge over nu, og øv hvor er det bare træls, ingen tegn på noget som helst, endnu hindeløsningen lykkes ikke, da jeg ikke har åbnet mig overhovedet.

Jeg  for, at din fødsel snart går i gang

Mange tak   - øv hvor er det surt for dig! Jeg håber ikke du har det alt for hårdt.. Jeg er SÅ taknemmelig for at når jeg nu skal gå over tid, at jeg så har det rigtig godt.. kun en smule vand i kroppen, men det synes jeg ikk er så generende..

Håber snart der sker noget hos dig også!

Anmeld

19. juli 2011

ModerNatur

maria_wt skriver:

Pøj pøj med det..

Super spændende at i ikke ved hvad der gemmer sig derinde.. 

Mange tak  - Må indrømme jeg er en smule nervøs

- Ja vi synes ligesom det skulle være en overraskelse.. jeg havde egentlig fået at vide at chancerne for jeg ku få børn var meget lille, så da jeg ud af det blå stod med en positiv test, så var vi bare SÅ taknemmelige, og så var alt andet ligegyldigt

Anmeld

22. juli 2011

Orkide86

Issa skriver:

Held og lykke med fødslen søde, Håber det kommer til gå rigtig godt og at det går igang af sig selv.

Jeg gik 8 dage over tid.

Masse vestøv til dig søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.