Hvad er jeres tidligst gravid symtomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Becca

hej

jeg er gået over tiden, jeg begyndt at tisse meget om nat og sammen tid hele tiden. Jeg spiser meget og har opusted mave.

tør ikke at tage test jeg så bange for at blive skuffet.

det første gang i lang tid jeg har opleve det her. jeg har  ikke øme bryster.

jeg er i uge 4 og 2 dag . så der ingen mens. idag føler jeg mig sulten men os lidt halv svimmel, har haft lidt tung under min mave. har os svært at kom på toilet, det gøre ondt men sker ingenting.

hvad siger i ? hjælp mig (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Chalala85

Tag en test, du skal jo vide det på den ene eller anden måde Men jeg havde selv ømme bryster fra et par dage før mens og jeg testede positivt 4+1.

for den er der

Anmeld

19. juli 2011

JuelZ

Synes du skal tage en test, jeg selv havde sym. I form af ømme bryster, trang til peanuts - hader normalt peanuts. Appelsin juice - kun den billige, og kunne pludselig ikke klare at åbne køleskabet... Jeg tog test da jeg var 3+3, og testede MEGET svagt positiv.... Jeg krydser fingre for at den er der

Anmeld

19. juli 2011

Becca

har nemli ikke ondt i bryster :/ kun tissetrang og sult og ja meget varm som feber om aften .

men måske skulle jeg få fat i den test . :I .

Anmeld

19. juli 2011

modesty

Du kan ikke vide noget som helst ud fra symptomer. Din krop/hjerne kan snyde dig mere end du tror. Tag en test :-)

Anmeld

19. juli 2011

o1Mutte

Jeg bliver lige så skuffet hvis jeg får min mens som hvis jeg får en negativ test. Så hellere teste og få vished end at gå og håbe på noget der måske slet ikke er der.

Anmeld

19. juli 2011

TbCp

1. graviditet havde jeg ingen tidlige symptomer..

Denne gang startede det ret tidligt med madlede og så var jeg meget meget tæt på at kaste op hver gang jeg skulle skifte en lorteble.... og jeg er absolut ikke sart normalt...

Anmeld

19. juli 2011

rsmor

Jeg ville helt klart også tage en test, ens krop snyder tit.... De eneste symptomer jeg havde i starten var sult og træthed...

Anmeld

19. juli 2011

december-babyen

Jeg startede med at have syg halsbrand ca 4 dage før jeg testede positivt. Havde også ondt i maven, tolkede jeg det som. Da jeg så fandt ud af at jeg var gravid så faldt brikkerne på plads

Startede med at få meget meget slem kvalme med utrolig mange opkastninger om dagen allerede fra midten af uge 4-5.

Her var der intet som hjalp andet end medicin fra sygehuset da jeg blev indlagt 2 gange fordi det var så slemt og ellers bare at lade tiden gå.

Er nu 17+2 og har stadig kvalme men kaster maks op 2-3 gange om ugen nu og det kan jeg leve med.

Er også begyndt at spise lidt rigtig mad igen men nåede at tabe mig 8 kg

Ingen gode forslag herfra, alt er nævnt fra andre men held og lykke og synes egentlig bare du skal tage den medicin for lægerne giver os ikke medicin som er skadeligt for fostret

Anmeld

19. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

dette er min første graviditet...

havde kvalme fra først dag og 6 uger frem... sådan en køresygfornemmelse... ingen problemer med at holde mad nede...

Men ja ens krop kan virkelig snyde en meget hvis det er et stort ønske at blive gravid... mine bryster begyndte at danne mælk da jeg troede jeg var det uden at være det... så jo tag en test er det bedste at gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.