Er den der????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Giraffen

NNM skriver:

der mangler et billed aaf den. det bliver lidt svært at sige uden at kunne se den

Så' der billede - midt på siden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

babymus77

Jeg tror nu den er go nok...et stille TILLYKKE

Anmeld

19. juli 2011

Chalala85

TILLYKKE

Anmeld

19. juli 2011

MaybeBaby

Giraffen skriver:

Hej Piger

Det er det åndssvage net der er herovre - prøvede i en hel time at overføre billedet, meget uden held 

Nu prøver jeg lige igen og hvis ikke så må det desværre vente længe endnu

Min mor er nu informeret omkring situationen og jeg har bestilt nogle ekstra teste - min mor synes dog man først skal teste når man er 3 uger henne, meeeen det ka jeg nu ikke helt vente til

Jeg testede på 3. dagen - ja kl 6 om morgenen faktisk og min så ud som din - og da jeg kun har 9 uger igen og ligner én der har slugt en Weber, ja så tror jeg bestemt at du skal være moooaar! Og som min læge sagde: der ville ikke komme en streg, hvis der ikke var noget om snakken så du kan roligt sige til din mor, at hun gerne må juble tog du den om morgenen?

Anmeld

19. juli 2011

Giraffen

Babyklar skriver:

billede

Så' der billede - midt på side 1

Anmeld

19. juli 2011

Giraffen

MaybeBaby skriver:

Jeg testede på 3. dagen - ja kl 6 om morgenen faktisk og min så ud som din - og da jeg kun har 9 uger igen og ligner én der har slugt en Weber, ja så tror jeg bestemt at du skal være moooaar! Og som min læge sagde: der ville ikke komme en streg, hvis der ikke var noget om snakken så du kan roligt sige til din mor, at hun gerne må juble tog du den om morgenen?

Iiih hvor spændende 

Ja jeg testede som det første om morgenen og det er 3. forsøg så jeg har heller aldrig haft en positiv før...

men nu må vi se, det er jo stadig meget meget tidligt stadigvæk, men jeg er også sikker på der er et eller andet, spørgsmål et er bare om det er indenfor livmoderen og om det bliver der de næste 8 måneder

Jeg testede 100% negativt i forgårs så jeg håber stregerne bliver tydelige her om et par dage

Jubii!!

Og tillykke med weberen

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

Tillykke

Anmeld

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

Giraffen skriver:

Så' der billede - midt på siden 

okay... så tør jeg godt sige tillykke jeg tror sku den er der. jeg kan hvertfald se 2 streger

Anmeld

19. juli 2011

Giraffen

Jubiii 

Tak for svarene piger!!

Pga det virkeligt dårlige internet herovre har jeg ikke tålmodighed til at svare alle, men 1000 gange tak for opbakningen

Anmeld

19. juli 2011

lassemor07

Stor tillykke :-Dder er 2 streger :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.