Fatter det ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

norenberg

min svigerinde testede positivt uden at være gravid...lægen gav en forklaring med noget æggehvide stof halløj....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

inpe

tja, den kan være god nok, oplevede selv, at blive gravid trods spiral, men valgte en medicinsk abort, da jeg boede alene, og forholdet til min daværende kæreste kørte af, h til.

Anmeld

19. juli 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

tja jeg fik senere ved lægen ved ny test negativt resultat, og først senere kom mens, så tror ikke jeg har haft en SA eller lignede dengang, men ja, regner jo med at lægen vidste hvad hun snakkede om da hun sagde jeg ikke var gravid Men synes nu også info på mange områder kan være forskelligt alt efter hvilken læge man går til

De er i hvert fald ikke enige, hehe.

Jo, jamen så har du jo prøvet noget underligt noget.

Anmeld

19. juli 2011

Muffinmus

gravid er du da i hvert fald, så hvis du ikke ønsker det skal du stoppe det med det samme og ønsker du det så skal du nok bede lægen om en terminsscanning, for spiralen har da i hvert fald ikke virket:-)

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

De er i hvert fald ikke enige, hehe.

Jo, jamen så har du jo prøvet noget underligt noget.

Tja jeg kan jo ikke udelukke om der har været noget men nået at gået til grunde inden jeg tog til lægen igen, det er jo meget svært at svare på, hvad der lige foregår osv. men ja ved snart ikke, som sagt siger mange læger en masse forskelligt rart de en dag kunne blive lidt enige

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

Tja jeg kan jo ikke udelukke om der har været noget men nået at gået til grunde inden jeg tog til lægen igen, det er jo meget svært at svare på, hvad der lige foregår osv. men ja ved snart ikke, som sagt siger mange læger en masse forskelligt rart de en dag kunne blive lidt enige

Tror ikke den dag kommer, desværre.

Anmeld

21. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Der skulle stå 18 juli 2001 ikke juni min fejl.

Syntes den er meget positiv ind jeg nogle sine har prøve før.

hmm.. måske du ikke var ret langt henne da hun skannede dig? Ved ikke hvor meget og tidligt de kan se noget?

Anmeld

21. juli 2011

baby012

tja, tag en Clear blue digital test, hvis den er posetiv, ville jeg nok kontakte lægen

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Tror ikke den dag kommer, desværre.

haha nej, tror jeg så heller ikke chancen er nok lige så stor som at få 4 lørdage på en uge

Anmeld

22. juli 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

haha nej, tror jeg så heller ikke chancen er nok lige så stor som at få 4 lørdage på en uge

Det kunne ellers oss være dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.