Fatter det ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en g-test pga mega ømme bryster og kvalm svimmel stået på de sidste 3 dage her.

Jeg bløde fra den 27 maj til 6 juni.Jeg kan ikke være gravid var til scanningen den 30 juni spiral sad fint deroppe sagde hun og var ikke gravid.Men hvorfor er en test så positiv.Se selv.

Men hvor langt er man så henne ?

Er anonym pt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mira0911

Hvis du er gravid vil du idag være ca. 7+3.. og det er taget ud fra din mens dag d. 27. Maj.. 

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en g-test pga mega ømme bryster og kvalm svimmel stået på de sidste 3 dage her.

Jeg bløde fra den 27 maj til 6 juni.Jeg kan ikke være gravid var til scanningen den 30 juni spiral sad fint deroppe sagde hun og var ikke gravid.Men hvorfor er en test så positiv.Se selv.

Er anonym pt.

tja du kan måske være blevet gravid alligevel, elelr det kan være en test der er falsk positiv, men prøv en digital fra clear blue, den med ugeindikator, og kan også anbefale at få tid til lægen. Ve dikke om et tillykke er på sin plads, så venter med det, til jeg ved om det er et tillykke eller et kram jeg skal sende

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

tja du kan måske være blevet gravid alligevel, elelr det kan være en test der er falsk positiv, men prøv en digital fra clear blue, den med ugeindikator, og kan også anbefale at få tid til lægen. Ve dikke om et tillykke er på sin plads, så venter med det, til jeg ved om det er et tillykke eller et kram jeg skal sende

Der er ikke noget der hedder falsk positiv, så længe man aflæser indenfor den tid testen oplyser. Ved ikke hvorfor så mange skriver det herinde. Aner dog ikke om en skyggestreng er mulig, men det der er vist ikke en skyggestreng

Anmeld

19. juli 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Der er ikke noget der hedder falsk positiv, så længe man aflæser indenfor den tid testen oplyser. Ved ikke hvorfor så mange skriver det herinde. Aner dog ikke om en skyggestreng er mulig, men det der er vist ikke en skyggestreng

Ved ikke havd det så hedder, men jeg opleved engang i mine teenage år at få en positiv test inden for tiden, uden at være gravid (lettelse) Men tror så det er yderst sjældent det sker, men står i brochuren ved nogle graviditetstest at de kan give falsk positivt svar, pga bakterier

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Er anonym pt.

Der skulle stå 18 juli 2001 ikke juni min fejl.

Syntes den er meget positiv ind jeg nogle sine har prøve før.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

Ved ikke havd det så hedder, men jeg opleved engang i mine teenage år at få en positiv test inden for tiden, uden at være gravid (lettelse) Men tror så det er yderst sjældent det sker, men står i brochuren ved nogle graviditetstest at de kan give falsk positivt svar, pga bakterier

Har altid (af min læge) fået afvide, at er den positiv, så er man gravid, men man kan jo stadig få en SA, MA eller mislykket biokemisk abort.

Men måske man så kan alligevel.

Anmeld

19. juli 2011

TaAsJu

Ville nu også mene den der er så positiv som noget kan være

Anmeld

19. juli 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Har altid (af min læge) fået afvide, at er den positiv, så er man gravid, men man kan jo stadig få en SA, MA eller mislykket biokemisk abort.

Men måske man så kan alligevel.

tja jeg fik senere ved lægen ved ny test negativt resultat, og først senere kom mens, så tror ikke jeg har haft en SA eller lignede dengang, men ja, regner jo med at lægen vidste hvad hun snakkede om da hun sagde jeg ikke var gravid Men synes nu også info på mange områder kan være forskelligt alt efter hvilken læge man går til

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har gået meget til gynækolog ud og ind og født 3 børn fået progestan for af holde på de sidste to og igellem årne har jeg midste 8 gang 'ialt = 6 sa og 2 ma.

Men jeg har aldrig prøve af test positiv og ikke være gravid jeg har så prøve der kom en lilla steg og en klar/hvid steg men tog så en ny og de var så negativ jeg har så prøve af test negativ og senere positiv og tabe tidligt som f.eks 4+3 henne og frem til 8 uge og mine to sa var jeg i 17 uge henne(fik en død datter) og min sidste ma var 11 april 2007  var  8+3 eller 8+6  henne udfra de datoer jeg kun have haft sex nemlig.Det var så mit valg med den ma.Jeg have næsten lige født og var starte op på p-sprøjte og blev det lige op til eller under.

Men jeg må ring til lægen i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.