Jeg har 2 dejlige katte der søger ny familie, der vil tage sig godt af dem.
Grundlaget til vi skal af med dem er fordi Jeg tager katte ind fra folk der har mishandelet dem, eller efterladt, eller fundet.
så tager jeg dem ind søger for de kommer på toppen igen så de kan få et godt liv igen.
nogle af dem jeg har vil man altid kunne se at der har været sket ting med dem. desvære

.
Når jeg får en kat ind, er det første jeg kigger på er
- hvad har denne kat været udsat for
- kan den bliver (normal) igen?
så får de en ormekur, kigget igennem (det gør jeg selv) er der noget ved katten jeg ikke selv kan klarer bliver de kørt 150 km til min egen dyrlæge, og det er fordi at hernede på lolland er der dyrlæger der giver katte og hunde ting i ørerne (loppemiddel) som skulle hjælpe mod øremider, hvor andre dyrelæger siger det må de ikke. så derfor kører jeg den lange vej for så ved jeg min egen dyrlæger behandler dem godt.
der har ca været 20 katte gennem mig , og min dyrlæge kan huske hver enkel VED NAVN, det synes siger noget om dyrlægen !!
Jeg har dog ikke oplevet endnu at jeg har måtte aflive en kat pågrund af mishanling af forige ejer , heldigvis, da
Alle katte der kommer fra mig er kast, eller sterillseret ( staves)
Alle kattene er vant til små børn, blive kælet og nuset om, de er vant til bakke og vant til komme ud i naturen.
Har du lyst til at tage en kat til dig så skriv.