Min datter vil ikke af med bleen - hvordan gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mi

TbCp skriver:

Den skal jo nok komme af på et eller andet tidspunkt

Ja for søren, få konfirmanter går stadig med ble

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mi

MoarHvidovre skriver:

Min dreng blev først renlig i maj, hvor han var 3 år og 7 mdr. Vi prøvede først på året, hvor vi måtte tage bleen på ham igen. Mit råd er, at vente indtil hun er helt klar. Hun er trods alt ikke så gammel endnu. Han bruger dog stadigvæk ble om natten og er meget våd. Men det skal nok også komme.

Min pige er 2 år og 4 mdr., og er blevet mere bevist om toilettet, men vi tager det stille og roligt. Det skal nok også komme med hende.

Ja du har ret, vi har jo ikke travlt.

Anmeld

19. juli 2011

TbCp

Mi skriver:

Ja for søren, få konfirmanter går stadig med ble

Nemlig

Anmeld

19. juli 2011

Troldepussen

Mi skriver:

Øv altså. Min datter bliver tre til november. Hun kan holde sig i flere timer uden at tisse i bleen, hun vil gerne sidde på wc, men laver ikke noget der. Hun siger ofte når hun lige har tisset i bleen og lavet lort.

Alligevel vil hun bare ikke af med bleen. Vi har prøvet to gange, og i løbet af en dags tid, så tisser hun ikke mere i bukserne. Problemet er bare, at hun heller vil tisse på potte eller wc, men holder sig. Hun kan holde sig til langt hen på eftermiddagen, og så går hun helt i panik, når hun bare ikke kan holde sig mere.

Nu vil hun ikke have bleen af, for som hun siger: "Nej, jeg tisser på gulvet"

Jeg ville bare så gerne at hun kunne lærer at give slip på tisset og tisse på wc, for flere gange har hun tisset en stor potion i bleen, lige efter hun har siddet på wc.

Jeg siger også, at når hun tisser på wc, så får hun en slik (det hjalp ved de store). Men det er hun altså ligeglad med, eller også kan hun virkelig ikke give slip på det.

Men jeg må vel vente.

Hvordan gjorde i?

Lokkede... Én vingummi-bamse for at tisse på toilettet, og 2 for at lave stort...

Anmeld

19. juli 2011

Mi

Troldepussen skriver:

Lokkede... Én vingummi-bamse for at tisse på toilettet, og 2 for at lave stort...

Ja i kærlighed og krig gælder alle knep  Det gør vi også men lige lidt hjælper det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.