wauuu det var bare så forfærdeligt..
vi bor langt ude på landet , men inden man kommer ned til vores gård ligger der 2 gårde overfor hinanden og deres hunde incl vores egen render rigtig meget løs.
derfor kører vi heller ik stærk overhovedet.
Men pludselig render den her kulsorte hund lige ud foran mig. BUMP.... ei jeg springer ud af bilen.. og naboen er helt i chock smider sig ned og skriger . fars dreng hvad sker der..
jeg prøvede at bevare roen og spørge indtil om der var noget jeg kunne gøre, og sige til ham at han skulle skynde sig at køre på dyrehospitalet med den.
han brokkede sig vild over at vi altid kørte så sindsygt..
Han kører og den anden nabo - som var ved at lukke heste ind, beroliger mig og siger at han selvfølgelig er i shock og vi skal ringe til dem lidt senere og høre hvordan det går.
jeg kører hjem og tuder så helt vildt..

børnene fatter ik en skid og jannik tror nogen er døde.
1½ time senere holder naboen med hunden i gården.
DEN ER OKAY, DER ER INTET SKET.. måske en hjernerystelse. fuck vi slap med skrækken.. jeg ved bare ikke hvad jeg skulle ha gjort hvis jeg skulle have en hund på samvittigheden her i julen.
naboen vidste godt det var hans egen skyld da de løber frit ind i mellem og vi snakkede om at vi alle skal være forsigtige herude.. det varer jo ikke længe før vores børn begynder at cykle rundt herude..
Susan som stadig er rystet og har skide ondt i den ene side af nakken..
Anmeld