Puh... :) 31+0... Det går pænt stærkt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det gjorde jeg igår. du kan finde det inde ved mig

Det gør jeg da lige fluks.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det gør jeg da lige fluks.... 

helt iorden.

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

NNM skriver:

helt iorden.

Anmeld

20. juli 2011

Timmner

flot mave du har, det må jeg sige.

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

Timmner skriver:

flot mave du har, det må jeg sige.

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

21. juli 2011

lisesp83

Wow smuk mave tykke

Så kalder Verdi flasken jo snart

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Wow smuk mave tykke

Så kalder Verdi flasken jo snart

Hehe Tykke... Ja det er jeg vant til at blive kaldt efterhånden...  På Lørdag bliver det værre... Hihi... Skal til fødselsdags brunch ved min nevø og der er nogle som ikke har set mig i 2 år... 

Udover det skal jeg om eftermiddagen/aften også høre på ordet tykke... 

Ja er du vimmer mand... VERDI!! Har end 4 flasker til at stå herhjemme, gud hvor det trækker tænder ud... 

Anmeld

21. juli 2011

lisesp83

Mira0911 skriver:

Hehe Tykke... Ja det er jeg vant til at blive kaldt efterhånden...  På Lørdag bliver det værre... Hihi... Skal til fødselsdags brunch ved min nevø og der er nogle som ikke har set mig i 2 år... 

Udover det skal jeg om eftermiddagen/aften også høre på ordet tykke... 

Ja er du vimmer mand... VERDI!! Har end 4 flasker til at stå herhjemme, gud hvor det trækker tænder ud... 

Hos mig er ordet tykke, ment med kærlighed. Men det ved du

Hvor spændende søde - sådan rigtig familie-tam-tam måske?

Du er jo lækker baby tyk. . Glæder mig til, at se den smukke prinsesse, og drikke et glad verdi med hendes mor snart. For det SKAL vi.

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Hos mig er ordet tykke, ment med kærlighed. Men det ved du

Hvor spændende søde - sådan rigtig familie-tam-tam måske?

Du er jo lækker baby tyk. . Glæder mig til, at se den smukke prinsesse, og drikke et glad verdi med hendes mor snart. For det SKAL vi.

Har intet imod at blive kaldt tykke så længe jeg er gravid... 

Ja om formiddagen er det tamtam... 

Om eftermiddagen er det fordi de mangler en mand/kvinde i videoovervågningen på Stadion til fodbold.. Min makker som plejer at være der, er i Sverige... Så jeg blev spurgt om jeg kunne overskue og at sidde og holde øje med vores egne fans og Brøndby's fans... Sammen med politiet... Det er også den eneste gang de ser mig, mens jeg er gravid, alle kontrollørene har ikke set mig siden November sidste år... 

Det bliver nu også meget begrænset hvor meget jeg kan deltage i efter fødslen - Det bliver meget sjældnere... For jeg kan ikke passe pasning til hver hjemmekamp... 

Når pigerne bliver større, kan de sagtens komme med og lege sammen med nogen af kontrollørenes børn... 

Glæder mig så meget til at vise prinsessen frem...  Verdi det skal jeg have, måske jeg bare skal have flaske og glas klar på fødegangen når jeg har presset... ARJ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.