Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg kan virkelig ikke gøre mig klog på de skide ÆL tests! :-(Jeg startede med at teste Tirsdag i sidste uge og de var total negative.. Dette undrede mig en del.. I lørdags kunne jeg så se nr 2 streg, ikke vildt tydelig men den var der, og igår var den nem at se, men stadig ikke lige så tydelig som streg 1.. Tænkte så at den ville blive positiv idag eller imorgen, men da jeg til min store skuffelse tester idag er den ligesom i lørdags :-(Hvad sker der??? Er ret frustreret og kan virkelig ikke forstå det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

jeg kan virkelig ikke gøre mig klog på de skide ÆL tests! :-(Jeg startede med at teste Tirsdag i sidste uge og de var total negative.. Dette undrede mig en del.. I lørdags kunne jeg så se nr 2 streg, ikke vildt tydelig men den var der, og igår var den nem at se, men stadig ikke lige så tydelig som streg 1.. Tænkte så at den ville blive positiv idag eller imorgen, men da jeg til min store skuffelse tester idag er den ligesom i lørdags :-(Hvad sker der??? Er ret frustreret og kan virkelig ikke forstå det

Mange kvinder kan ikke få 2 streger, kun når LH er på sit højeste, andre kan teste med 2 streger hele måneden, det er meget forskelligt, og det kan også svinge meget i intensitet i løbet af en måned, så det er svært at konkludere noget udfra "peaks" i løbet af cyklus.

Nogle kvinder kan teste positivt i 2-3 dage, andre kun i få timer - det betyder, at hvis du tester kl. 10 og kl. 20, og din stigning er fra 2-5 om natten, så opnår du aldrig en positiv test, og mange vil så tro, at de ikke har ægløsning, eller at de ikke kan bruge ægløsningsteste.

Som regel har man ægløsning ca. 14 dage før menstruation, så hvis du har en gennemsnitscykluslængde, så kan du intensivere jagten lige omkring 14. dagen før forventet mens.

Pøj-pøj.

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

drop strimmelteste hvis det er dem du bruger og prøv dem fra billig-teste i stedet for, stavene altså, for de dur.

Mange af de bilige strimmelteste der sælges kan ikke fange æl, eller fanger den først når den rent faktisk er i gang eler overstået.

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Jeg har godt nok testet med de billige strimmelteste :-( Men tror så jeg vil gå ud fra at min ÆL har fundet sted..

Anmeld

18. juli 2011

Rockertand

MariaE skriver:

drop strimmelteste hvis det er dem du bruger og prøv dem fra billig-teste i stedet for, stavene altså, for de dur.

Mange af de bilige strimmelteste der sælges kan ikke fange æl, eller fanger den først når den rent faktisk er i gang eler overstået.

Besynderligt - for producenten medgiver, at det er samme slags strimmel, der sidder inde i en stavtest som en almindelig strimmel......hvis du er seriøs tester, så har du adskillige gange skilt en stavtest ad, og der kan du se en ganske almindelig strimmeltest, blot nogle få mm større.

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

vi snakker om strimmelteste generelt, og de ER bare dårligere, har selv afprøvet 2 slags der bare SLET ikke fangede æl da den var der, men det gjorde de andre heldigvis:-)

Jeg har super dårlig erfaring med dem fra Wondfo, og one step fra World of health, de dur simpelthen bare ikke til æl. Måske til graviditeter, det ved jeg ikke,men i hvert fald ikke til æl. Og ja, det er alle strimmelteste også dem i stavene, men der er altså bare forskel, især fra mærke til mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.