Anonym skriver:
jeg kan virkelig ikke gøre mig klog på de skide ÆL tests! :-(Jeg startede med at teste Tirsdag i sidste uge og de var total negative.. Dette undrede mig en del.. I lørdags kunne jeg så se nr 2 streg, ikke vildt tydelig men den var der, og igår var den nem at se, men stadig ikke lige så tydelig som streg 1.. Tænkte så at den ville blive positiv idag eller imorgen, men da jeg til min store skuffelse tester idag er den ligesom i lørdags :-(Hvad sker der??? Er ret frustreret og kan virkelig ikke forstå det 
Mange kvinder kan ikke få 2 streger, kun når LH er på sit højeste, andre kan teste med 2 streger hele måneden, det er meget forskelligt, og det kan også svinge meget i intensitet i løbet af en måned, så det er svært at konkludere noget udfra "peaks" i løbet af cyklus.
Nogle kvinder kan teste positivt i 2-3 dage, andre kun i få timer - det betyder, at hvis du tester kl. 10 og kl. 20, og din stigning er fra 2-5 om natten, så opnår du aldrig en positiv test, og mange vil så tro, at de ikke har ægløsning, eller at de ikke kan bruge ægløsningsteste.
Som regel har man ægløsning ca. 14 dage før menstruation, så hvis du har en gennemsnitscykluslængde, så kan du intensivere jagten lige omkring 14. dagen før forventet mens.
Pøj-pøj.
Anmeld