Så var vi i statsforvaltningen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Lisbeth85

Baagøe skriver:

Super Personligt kan jeg også bruge jeres samværsplan, da jeg skal lave et udspil til min datter, der er 21 mdr

Dejligt, at man kan enes om det

Jamen du bruger bare løs Jeg håber inderligt, at det kommer til at fungere, så min lille dreng får det bedste ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Pige2009

Lisbeth85 skriver:

Jamen du bruger bare løs Jeg håber inderligt, at det kommer til at fungere, så min lille dreng får det bedste ud af det

Det skal det nok. Han har jo aldrig kendt til andet, end I ikke er sammen. Min datter har helæler aldrig oplevet hendes far og jeg bo sammen, men hun ser ham nu 1 gang om ugen hos mig, hvilket skal optrappes inden længe

Anmeld

19. juli 2011

SussieThyssen

Jeg synes det lyder som om det kører lige efter en snor..og du med alt dette har fået noget erfaring, som du kan dele ud af til andre mødre herinde

Super!!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juli 2011

Lisbeth85

Baagøe skriver:

Det skal det nok. Han har jo aldrig kendt til andet, end I ikke er sammen. Min datter har helæler aldrig oplevet hendes far og jeg bo sammen, men hun ser ham nu 1 gang om ugen hos mig, hvilket skal optrappes inden længe

Det lyder dejligt Det er rart, at han vil sin søn og at vi har fået en fin ordning. Har haft en klump i halsen længe, men den er endelig forsvundet, og jeg kan nyde det hele igen efter mødet. Der er kommet så meget ro på mig indeni, så det var bare det hele værd - nu ser min søns fremtid stabil og rigtig fin ud Så dejligt for ham

Anmeld

19. juli 2011

Lisbeth85

SussieThyssen skriver:

Jeg synes det lyder som om det kører lige efter en snor..og du med alt dette har fået noget erfaring, som du kan dele ud af til andre mødre herinde

Super!!!

Kærligst
Sussie

Jeg deler så inderligt gerne ALLE de ting, som jeg har været igennem. Nyder selv godt af andres indlæg, så hvorfor ikke selv dele ud også - og tak for din hjælp herinde også, du har tit fået mig ned på jorden, hvis jeg har været fortvivlet

Anmeld

19. juli 2011

SussieThyssen

Lisbeth85 skriver:

Jeg deler så inderligt gerne ALLE de ting, som jeg har været igennem. Nyder selv godt af andres indlæg, så hvorfor ikke selv dele ud også - og tak for din hjælp herinde også, du har tit fået mig ned på jorden, hvis jeg har været fortvivlet

Søde ven..det er jo det, der er så dejligt ved baby.dk...man kan altid læsse af og få trøst og skulderklap når man trænger mest

Anmeld

19. juli 2011

Millesmammi

Lisbeth85 skriver:

Jeg havde bestilt møde til min eks og jeg, som er forældre til Linus fra oktober 2010. Vi har aldrig boet sammen, mens vi har haft Linus, da faren gik fra mig i 7. måned. Efter Linus blev født, så har han været her 3-4 gange pr. måned i alt fra 3-6 timer. MEn men men... nu ville farmand jo gerne have ham lidt mere.

De fortalte os hvordan vi skulle trappe op, og hvordan og hvornår det kunne lade sig gøre med en overnatning, når han er så lille. Han er kun 9 mdr. nu, og har derfor stadig meget brug for mor tæt på.

Samværet hedder nu hveranden torsdag og hveranden lørdag. Når Linus er knap et år, så skal samværet om lørdagen være hos faren, hvor jeg er med, og når han bliver et år, så skal han have en lørdag fra 9-15.30 sammen med sin far alene Spændende

Når Linus er ca. 14 mdr., så skal han have sin første overnatning fra lørdag-søndag fra 9.30-ca. kl. 10.00 næste dag.

Først når Linus er 2½ år, sagde anbefalede de, at faren henter ham i dagpleje, og så tager ham med hjem der og så henter jeg søndag. Så det synes jeg jo er vældig dejligt at høre Faren har nemlig villet have ham rigtig tidligt i forhold til hvad jeg havde læst er godt, når man ikke har haft sin far, som en stabil person i sit liv tidligere. Så er  lykkelig for, at de tænker SÅÅÅÅ MEGET på det lille barn. Det varmer

Ville lige dele updaten med Jer herinde - måske nogle har fulgt lidt med. Jeg er glad, selvom det bliver hårdt den første gang Men det er også hans barn, og han skal have oplevelser med ham, og omvendt

hvor lyder det bare som en rigtig god plan :-)

her kan vi desværre heller ikke blive enige, min datters far ringede i søndags, og regnede med han kunne få mille hveranden weekend bare fra nu af.. (hun er 16 måneder, men han har kun set hende 3 gange og det var da hun var helt lille).. så jeg bedte ham pænt om at kontakte amtet, så nu må vi se om han gør det..

Anmeld

20. juli 2011

Lisbeth85

Millesmammi skriver:

hvor lyder det bare som en rigtig god plan :-)

her kan vi desværre heller ikke blive enige, min datters far ringede i søndags, og regnede med han kunne få mille hveranden weekend bare fra nu af.. (hun er 16 måneder, men han har kun set hende 3 gange og det var da hun var helt lille).. så jeg bedte ham pænt om at kontakte amtet, så nu må vi se om han gør det..

Hold da op, han lyder ret optimistisk De synes endda det var meget lidt, at faren her har været der 3-4 gange pr. måned, så i dit tilfælde vil optrapningsperioden nok vare længe. Men så længe I kan snakke fint sammen foran jeres barn, og at han kan komme hos dig og besøge jer, så er der grobund for en fin løsning. Jeg nyder ikke at se min eks her, men jeg ved, at det er vigtigt for mit barn, så prøver at være så stærk som mulig for ham

Anmeld

20. juli 2011

Pige2009

Lisbeth85 skriver:

Det lyder dejligt Det er rart, at han vil sin søn og at vi har fået en fin ordning. Har haft en klump i halsen længe, men den er endelig forsvundet, og jeg kan nyde det hele igen efter mødet. Der er kommet så meget ro på mig indeni, så det var bare det hele værd - nu ser min søns fremtid stabil og rigtig fin ud Så dejligt for ham

Hvor er det bare dejligt at høre også for din skyld Fedt fedt!

Anmeld

21. juli 2011

Stjernestoev

I lyder til at klare det flot sammen Dejligt at læse

Din glæde smitter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.