Jeg havde bestilt møde til min eks og jeg, som er forældre til Linus fra oktober 2010. Vi har aldrig boet sammen, mens vi har haft Linus, da faren gik fra mig i 7. måned. Efter Linus blev født, så har han været her 3-4 gange pr. måned i alt fra 3-6 timer. MEn men men... nu ville farmand jo gerne have ham lidt mere.
De fortalte os hvordan vi skulle trappe op, og hvordan og hvornår det kunne lade sig gøre med en overnatning, når han er så lille. Han er kun 9 mdr. nu, og har derfor stadig meget brug for mor tæt på.
Samværet hedder nu hveranden torsdag og hveranden lørdag. Når Linus er knap et år, så skal samværet om lørdagen være hos faren, hvor jeg er med, og når han bliver et år, så skal han have en lørdag fra 9-15.30 sammen med sin far alene
Spændende 
Når Linus er ca. 14 mdr., så skal han have sin første overnatning fra lørdag-søndag fra 9.30-ca. kl. 10.00 næste dag.
Først når Linus er 2½ år, sagde anbefalede de, at faren henter ham i dagpleje, og så tager ham med hjem der og så henter jeg søndag. Så det synes jeg jo er vældig dejligt at høre
Faren har nemlig villet have ham rigtig tidligt i forhold til hvad jeg havde læst er godt, når man ikke har haft sin far, som en stabil person i sit liv tidligere. Så er lykkelig for, at de tænker SÅÅÅÅ MEGET på det lille barn. Det varmer 
Ville lige dele updaten med Jer herinde - måske nogle har fulgt lidt med. Jeg er glad, selvom det bliver hårdt den første gang 
Men det er også hans barn, og han skal have oplevelser med ham, og omvendt 
Anmeld