Skal vi ikke opdateres og prale? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Det er da bestemt et forsøg værd, Kitty. Det skader i hvert tilfælde ikke. Tarmene får bare lidt gode bakterier 

Du kan søge på Bio Gaia på Google, og se hvad folk har af erfaringer med dem. 

Tak, det vil jeg prøve. For det generer ham noget, og den lille fyr bliver helt gasblå i hovedet. Stakkel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Thereseh

kitty skriver:

Tak, det vil jeg prøve. For det generer ham noget, og den lille fyr bliver helt gasblå i hovedet. Stakkel!

Nårhh ! Ja, det gør Isaac også - og efter han så har trykket et stykke tid, kommer der KÆMPE prutter  - som ville gøre enhver fuldvoksen mand til skamme. 

Anmeld

22. juli 2011

Bavianis

Thereseh skriver:

Isaac gør det samme, med amning/prutte trykke. Det har hjulpet at give ham "Bio Gaia" probiotika dråber, samt han får zoneterapi. Han er bare ikke den store bøvsebaby, så luften kommer ned i tarmene istedet, og det generer ham. Stakkel. 

Så hvis det fortsætter med Birk, kan du overveje probiotika - det er helt naturligt, hvorimod "Mylicon" som SP ofte anbefaler, er symptombehandling der kan ha irriterende bivirkninger og andet skidt. 

Tusind tak for rådet Therese! Hvor kan man købe det? I helseforretninger eller på nettet??

Anmeld

22. juli 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Tusind tak for rådet Therese! Hvor kan man købe det? I helseforretninger eller på nettet??

Begge dele tror jeg. jeg prøver den lokale helsebiks senere idag. Synes det er så synd for Boas som han vrider sig i mavepine det er forsøget vård..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.