Jeg vil da også være med

Og hvor er det bare dejlig læsning, Kitty.. Man bliver helt blød om hjertet og våd i øjenkrogen

Nå, men her går det også forrygende. Valdemar er i dag 16 dage gammel, og han er bare S K Ø N

Han er en nem og rolig baby, han spiser og sover fint, og har de sidste 14 dage sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring 21-22 tiden, hvor han får lige får lidt natmad, så vågner han imellem 02.30-03.30 og skal have mad, og så igen omkring 6.30 og så sover vi som regel til ca. 8.30-9.30 - skønt

Han græder også sjældent, er faktisk kun de to første dage efter han blev født, at vi hørte ham græde i længere tid, nu er det maks 2 minutter indtil han får mad, sin sut eller en ren ble, så indtil videre køre det bare på skinner, håber det forsætter

Niklas startede på arbejde i går, havde virkelig frygtet dagen fordi vi nu har været så meget sammen, og er blevet helt nyforelskede igen, men det gik faktisk fint, selfølgelig savnede vi ham, men dagen gik hurtigt

Jeg selv har det også strålende, mangler kun at tabe 1 kg. før jeg er tilbage på min´før-graviditets-vægt', så føler mig sååå tynd, det fantastisk

Har heller ingen gener mere efter fødslen, så er fit for fight igen

Men i hvert fald, elsker mt nye liv som mor, er så vild med det lille menneske at det næsten gør helt ondt.. I går sad jeg med ham, og pludselig kiggede han mig i øjnenen, og så begyndte jeg at græde, blev så rørt

Kan ikke brgænse mig til et billede, så i får lige et lille udpluk