Skal vi ikke opdateres og prale? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.464 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

otlitrom

Jeg vil i hvert fald gerne

Her går det jo godt! Drengen er et roligt lille myr, og vi får -næsten altid- vores nattesøvn. Boas sover fra 21-03, vågner igen kl 06 og kl 08 for at spise, og så kan vi godt trække den til kl 12 med at stå op. Det er mor (B-mennesket) glad for!

Far er begyndt på arbejde idag, og det er trist.. Vi har savnet ham herhjemme, og han har helt sikkert også savnet os.

Boas har haft ondt i maven i nat, og selvom han ikke har grædt (det gør han meget megt sjældent) så har han knirket og vredet sig i mavepine, og det skærer jo lidt i moderhjertet. Efter en ordentlig omgang prutten og bøvsen er han dog glad igen, og han har sovet hele eftermiddagen. Det burde moderen også, eftersom hun ikke har sovet siden kl 3 i nat, meeeen.. Nu sidder jeg jo lige her, ikke?

Vi elsker simpelthen at være forældre til det lille væsen, og ja - det er en kærlghed der ikke kan beskrives!

Jeg er 5 kg fra præ-fødselsvægt, og jeg håber de stryger af i amningen. Han spiser i hvert fald godt, og jeg fuldammer ham. Det er som om mine bryster aldrig tømmes, så mad er der nok af Da SP var her i torsdags var han vokset 1 cm, til 51 og havde taget 150 gr på fra fødselsvægt, og 240 fra det han havde tabt. Så nu vejer han 3400 gr lige ud.. Og selvom man kun vejer 3400 gr kan man godt have dobbelthage

Jeg håber I alle har det dejligt. Jeg har grædt flere gange i taknemmelighed over at måtte opleve dette mirakel. Det havde vi mistet håbet om, men behandlingen hjalp os på vej, og nu er vi forældre til (synes vi) verdens dejligste dreng!

Kitty - stolt mor til Boas på 15 dage (der på billeder poserer som en sand top model)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

mortil4dejligepiger

Uh, hvor er han bare lækker!!

Han lyder som en dejlig, lille dreng. Jeg kan godt forstå, I er lykkelige for ham. Det er den bedste gave - at få sådan en lille guldklump. Jeg knuselsker også mine piger og kan slet ikke forestille mig, hvad jeg dog skulle gøre uden hver enkelt af dem!

Lyder super med kiloene.  for at de sidste 5 snart er væk

Anmeld

18. juli 2011

joojoo

Tillykke med jeres søde dreng Min dreng havde også dobbelthage selvom han ikk vejede og der er meget af alt det andet du skriver hvor jeg kan nikke genkendende jaa... Det er bare verdens bedste gave at blive mor.. Kan også kigge på min søn og lige pludselig få tårer i øjnene af glæde og lykke..

Tænk at nogle kan gøre så små mennesker ondt?!

Og waaw ang. din vægt jeg mangler stadig 3 kg. for at nå min vægt jeg havde inden jeg blev gravid! Håber han bliver ved med at være så nem og tillykke med titlen som MOAR

Anmeld

19. juli 2011

Kruse90

Hvor er det dejligt at høre at det går så godt.
Denne historie om jer giver mig virkelig håb

Jan og jeg skal nok blive forældre til en lige så fantastisk ICSI baby som Boas

Hvor er i skønne

Anmeld

19. juli 2011

Lotus86

Jeg vil da også være med

Og hvor er det bare dejlig læsning, Kitty.. Man bliver helt blød om hjertet og våd i øjenkrogen

Nå, men her går det også forrygende. Valdemar er i dag 16 dage gammel, og han er bare S K Ø N Han er en nem og rolig baby, han spiser og sover fint, og har de sidste 14 dage sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring 21-22 tiden, hvor han får lige får lidt natmad, så vågner han imellem 02.30-03.30 og skal have mad, og så igen omkring 6.30 og så sover vi som regel til ca. 8.30-9.30 - skønt

Han græder også sjældent, er faktisk kun de to første dage efter han blev født, at vi hørte ham græde i længere tid, nu er det maks 2 minutter indtil han får mad, sin sut eller en ren ble, så indtil videre køre det bare på skinner, håber det forsætter

Niklas startede på arbejde i går, havde virkelig frygtet dagen fordi vi nu har været så meget sammen, og er blevet helt nyforelskede igen, men det gik faktisk fint, selfølgelig savnede vi ham, men dagen gik hurtigt

Jeg selv har det også strålende, mangler kun at tabe 1 kg. før jeg er tilbage på min´før-graviditets-vægt', så føler mig sååå tynd, det fantastisk Har heller ingen gener mere efter fødslen, så er fit for fight igen

Men i hvert fald, elsker mt nye liv som mor, er så vild med det lille menneske at det næsten gør helt ondt.. I går sad jeg med ham, og pludselig kiggede han mig i øjnenen, og så begyndte jeg at græde, blev så rørt

Kan ikke brgænse mig til et billede, så i får lige et lille udpluk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2011

Sakris

Fantastisk billede. Smukke pige, med alt for dejlige lille Boas!

Anmeld

21. juli 2011

Bavianis

Hvor skønt at høre at det bare går godt hos Jer! Og dejligt han er så nem den lille.

Her går det bare derudaf. Birk er 2 mdr i morgen!!! Han er en meget glad og tilfreds lille mand, der nu griner og snakker med en, hvilket kan smelte et moder- (og fader!) hjerte, igen og igen. Han er også blevet godt tyk - jeg skal være ret grundig med dellevasken rundt om halsen, hvor alt muligt (og umuligt!) skidt hurtigt samler sig til en - ret ildelugtende - masse. Men sådan er det jo når man har 3 hager

Det eneste der er med ham er dog, at han, ca. 2 minutter efter han er blevet lagt til brystet, kramper sammen i mavesmerter. Han trykker og prutter og har ondt - altid når han skal ammes. Det er ret forstyrrende, og jeg synes det er synd for ham, da amningen gerne skulle være en hyggelig og intim stund. Men jeg tror han tager på som han skal - SHP kommer d. 28., så må vi se hvad han vejer. Jeg tror han er over de 5 kg...

Har ikke lige nogle opdaterede billeder, men kan lige smide et par når vi får taget nogen.

Dejligt med et par opdateringer fra Jer andre! Skønne bebser vi har

Bavian-mor 

Anmeld

21. juli 2011

Thereseh

Bavianis skriver:

Hvor skønt at høre at det bare går godt hos Jer! Og dejligt han er så nem den lille.

Her går det bare derudaf. Birk er 2 mdr i morgen!!! Han er en meget glad og tilfreds lille mand, der nu griner og snakker med en, hvilket kan smelte et moder- (og fader!) hjerte, igen og igen. Han er også blevet godt tyk - jeg skal være ret grundig med dellevasken rundt om halsen, hvor alt muligt (og umuligt!) skidt hurtigt samler sig til en - ret ildelugtende - masse. Men sådan er det jo når man har 3 hager

Det eneste der er med ham er dog, at han, ca. 2 minutter efter han er blevet lagt til brystet, kramper sammen i mavesmerter. Han trykker og prutter og har ondt - altid når han skal ammes. Det er ret forstyrrende, og jeg synes det er synd for ham, da amningen gerne skulle være en hyggelig og intim stund. Men jeg tror han tager på som han skal - SHP kommer d. 28., så må vi se hvad han vejer. Jeg tror han er over de 5 kg...

Har ikke lige nogle opdaterede billeder, men kan lige smide et par når vi får taget nogen.

Dejligt med et par opdateringer fra Jer andre! Skønne bebser vi har

Bavian-mor 

Isaac gør det samme, med amning/prutte trykke. Det har hjulpet at give ham "Bio Gaia" probiotika dråber, samt han får zoneterapi. Han er bare ikke den store bøvsebaby, så luften kommer ned i tarmene istedet, og det generer ham. Stakkel. 

Så hvis det fortsætter med Birk, kan du overveje probiotika - det er helt naturligt, hvorimod "Mylicon" som SP ofte anbefaler, er symptombehandling der kan ha irriterende bivirkninger og andet skidt. 

Anmeld

21. juli 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Isaac gør det samme, med amning/prutte trykke. Det har hjulpet at give ham "Bio Gaia" probiotika dråber, samt han får zoneterapi. Han er bare ikke den store bøvsebaby, så luften kommer ned i tarmene istedet, og det generer ham. Stakkel. 

Så hvis det fortsætter med Birk, kan du overveje probiotika - det er helt naturligt, hvorimod "Mylicon" som SP ofte anbefaler, er symptombehandling der kan ha irriterende bivirkninger og andet skidt. 

Boas brokker sig ikke ved spisetid, men gerne efter, hvor han også skal af med afføring.. Og det gør altså noget ondt på den lille fyr. Tror de dråber kan virke på den slags også?

Det er det eneste der får Boas til at trække en mine og blive sur (medmindre han er mega sulten, så skriger han), men kunne man spare ham for generne, så er sådanne dråber helt sikkert et forsøg værd!

Anmeld

21. juli 2011

Thereseh

kitty skriver:

Boas brokker sig ikke ved spisetid, men gerne efter, hvor han også skal af med afføring.. Og det gør altså noget ondt på den lille fyr. Tror de dråber kan virke på den slags også?

Det er det eneste der får Boas til at trække en mine og blive sur (medmindre han er mega sulten, så skriger han), men kunne man spare ham for generne, så er sådanne dråber helt sikkert et forsøg værd!

Det er da bestemt et forsøg værd, Kitty. Det skader i hvert tilfælde ikke. Tarmene får bare lidt gode bakterier 

Du kan søge på Bio Gaia på Google, og se hvad folk har af erfaringer med dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.