Ja så blev det vist min tur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

lassemor07

Griner :-D der er vist en der er blev lidt flov ;-) fedt svar :-)fik afvide da jeg vente lasse der er da længe til du skal føde øh nej er gået 3 dage over termin:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Muhmi

Nessie skriver:

Ha ha Folk er uheldige en gang i mellem

Daniel er 21 mdr., og jeg har stadig en stor mave, men der er da heldigvis ingen der har spurgt til den endnu

Da jeg var 18 uger henne, var der én der troede jeg snart skulle føde, bare fordi maven var (meget) stor fra starten

Heldigvis for dig da... Men jeg tager det sku lidt med et smil... Blev engang også spurgt hvor langt jeg var henne, af en gravid, bare fordi jeg stod og kiggede på strikkestrømper til min nevø... Og der var jeg slet ikke gravid eller havde født... Den var ikke så sjov, for der prøvede vi, men jeg svarede bare fire mdr. fordi jeg ikke ville gøre hende flov...

Folk spørger jo i den bedste mening

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

lassemor07 skriver:

Griner :-D der er vist en der er blev lidt flov ;-) fedt svar :-)fik afvide da jeg vente lasse der er da længe til du skal føde øh nej er gået 3 dage over termin:-)

Haha! Det er vildt irriterende når man selv synes man er så stor og klar til at føde, at andre ikke kan se det... Sådan havde jeg det også, men det er fordi jeg i forvejen er en stor pige, så ser det åbenbart ud som om jeg er lidt mere end smådellet... Hehe

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

Muhmi skriver:

Hehe... Hun så bare ud som om det var mig der var idiot fordi jeg rent faktisk ikke gik med på spøgen... Men heeey, man kan da ikke bare sige, "Jeg kan jo se at du venter dig" Men hellere spørge: "Venter du dig eller har du født?" Stod jo og kiggede på størrelse 68 tøj ikke newborn

Men kunne nu ikke lade være med at fnise, hun blev så paf...

hi hi, åh Rasmus er 2 år og jeg er bare stadig alt for tyk om maven... så frygter altid sådan en besked

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Gik ned i genbrugen og stod og kiggede på babytøj...

Genbrugsdame: Blah, blah blah, blah, ja jeg kan jo se at du venter dig og man kan jo aldrig få for meget tøj. Ved i hvad det bliver?

Mig: Ja, det   blev en dreng for tre mdr. siden, det er derfor jeg ser sådan her ud. (selvfølgelig med et smil på læben og et kækt blik i øjet)

Genbrugsdame: *Lang pause hvor hun bare.... Kigger på mig* Ja de er nu også så søde de små, dengang jeg fødte blah blah, blah....

Kunne ikke lade være med at fnise da jeg gik ud af butikken... Må vist hellere komme igang med at træne...

HAHhahah .. nU er det jo KUN 3 mdr sider.. du er jo ikke super model, holllywood skuspiller eller millionær som har råd til at snyde baby resterne af .. 

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

nutche skriver:

hi hi, åh Rasmus er 2 år og jeg er bare stadig alt for tyk om maven... så frygter altid sådan en besked

Tjaa, tag den med et smil hvis den kommer... Det nytter jo ikke noget at blive ked/sur... Det er jo ikke deres skyld at vi stadig ser lidt "gravide" ud

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

HAHhahah .. nU er det jo KUN 3 mdr sider.. du er jo ikke super model, holllywood skuspiller eller millionær som har råd til at snyde baby resterne af .. 

Nej, men gid jeg var da... Hehe... Ville sku være meget lækkert

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Nej, men gid jeg var da... Hehe... Ville sku være meget lækkert

Ja for pokker da.. Hehe  jeg ville også bare have fnist lidt

Anmeld

18. juli 2011

132319

Hahaha, min ex blev også spurgt af nogle venner om jeg ventede mig igen, da vores søn var 8 måneder

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

132319 skriver:

Hahaha, min ex blev også spurgt af nogle venner om jeg ventede mig igen, da vores søn var 8 måneder

D'oh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.