Ja så blev det vist min tur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Muhmi

Gik ned i genbrugen og stod og kiggede på babytøj...

Genbrugsdame: Blah, blah blah, blah, ja jeg kan jo se at du venter dig og man kan jo aldrig få for meget tøj. Ved i hvad det bliver?

Mig: Ja, det   blev en dreng for tre mdr. siden, det er derfor jeg ser sådan her ud. (selvfølgelig med et smil på læben og et kækt blik i øjet)

Genbrugsdame: *Lang pause hvor hun bare.... Kigger på mig* Ja de er nu også så søde de små, dengang jeg fødte blah blah, blah....

Kunne ikke lade være med at fnise da jeg gik ud af butikken... Må vist hellere komme igang med at træne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Lone Jakobsen

super godt svaret

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Genbrugsdame: Blah, blah blah, blah, ja jeg kan jo se at du venter dig og man kan jo aldrig få for meget tøj. Ved i hvad det bliver?

Mig: Ja, det   blev en dreng for tre mdr. siden, det er derfor jeg ser sådan her ud. (selvfølgelig med et smil på læben og et kækt blik i øjet)

Genbrugsdame: *Lang pause hvor hun bare.... Kigger på mig* Ja de er nu også så søde de små, dengang jeg fødte blah blah, blah....

Kunne ikke lade være med at fnise da jeg gik ud af butikken... Må vist hellere komme igang med at træne...

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

miinimeal

hihi man må meget gerne se gravid ud efter ens fødsel(; det ingen skam.

jeg blev spurgt om jeg ikke snart skulle føde for jeg var jo stor osv men var kun i uge 25

Anmeld

18. juli 2011

de-wett

Muhmi skriver:

hahahaha ej den var go kanon svaret

Anmeld

18. juli 2011

Vingummien

Hehe hvor godt

Anmeld

18. juli 2011

lilledittemor

godt sagt

men lidt utroligt at hun ikke siger undskyld eller sådan noget

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Ha ha Folk er uheldige en gang i mellem

Daniel er 21 mdr., og jeg har stadig en stor mave, men der er da heldigvis ingen der har spurgt til den endnu

Da jeg var 18 uger henne, var der én der troede jeg snart skulle føde, bare fordi maven var (meget) stor fra starten

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

nutche skriver:

super godt svaret

Hehe... Hun så bare ud som om det var mig der var idiot fordi jeg rent faktisk ikke gik med på spøgen... Men heeey, man kan da ikke bare sige, "Jeg kan jo se at du venter dig" Men hellere spørge: "Venter du dig eller har du født?" Stod jo og kiggede på størrelse 68 tøj ikke newborn

Men kunne nu ikke lade være med at fnise, hun blev så paf...

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

godt sagt

men lidt utroligt at hun ikke siger undskyld eller sådan noget

Ja det tænkte jeg egentlig også... Men tror hun blev så forlegen at hun ikke anede hvad hun skulle stille op med sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.