Loggiiiiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2008

Kaufie

Hvad finder vi ud af på søndag? Hvornår skal vi afsted?

Skal jeg selv tage bil (jjaaaaa....er nemlig blevet bilejer her før jul....), så vi begge kan have barnevogn med til middagsluren? Men derfor kan vi jo godt følges....

Mette, som tror hun godt kan køre for knæet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Loggidut

jeg snupper ikke barnevogn med...så der er plads i min bil hvis det er...

grunden til jeg fravælger den er at vi træner med tif i at sove indendørs, så vi kan komme af med barnevognen...

så jeg er stadig parat til at hente dig....

nu sagdejeg jo til ivf at vi ville komme tidligere, så hvor tidligere er tidligere?

jeg er parat til at gi den gas når du vil afsted!

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

ved nærmere eftertanke Kaufie...så var det måske nemmere at køre i to biler...jeg mener...så skal vi ikke smide autostolen over i min bil...og vi kan køre når det passer os...og måske kan jeg få det til at passe ind med jeg kan hente kasper i gandrup...

men hvs du helst vil køre med mig...så er du så mega velkommen...men jeg kunne jo i grunden godt tænke mig at se din nye dyt....weeee...du må være så megaglad for den!

Anmeld

20. december 2008

Kaufie

Jeg har tænkt det samme - og nu har jeg også lige lavet aftale med min veninde om at vi skal ud til hendes svigerforældre i Hals til aften. Hun og manden bor i London, så når de er hjemme, er det et stramt program de har for at nå at se alle.

Så lad os bare køre i to biler - så mangler jeg bare lige en adresse til IVF....??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.