Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis jeg vipper skærmen lidt så kan jeg godt ane 2 streger =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kan sagtens se to streger tillykke med graviditeten
Rockertand skriver: Hvor langt skulle du være, hvis det er en graviditet?
Hvor langt skulle du være, hvis det er en graviditet?
AnjaM skriver:jeg kan godt se en svag streg på det første billede.. Er der evt nogen som kan redigere billedet, så det ligner et negativ..? Så burde det være nemmere, at se.. Jeg håber, at der er to fine streger..
Jeg vil ikke udelukke at jeg er blind.. Jeg kan kun se 1 streg
Anonym skriver: Har netop taget en test, og taget billedet indenfor 5 minutter. Kan I se noget, eller er jeg selv bare udstyret med underlige øjne.... Manden mener at kunne se noget, men hva med jer?- Det er svært at fange på billedet, når det er så utydeligt, men kom glad med hvad jeres øjne fortæller jer
Har netop taget en test, og taget billedet indenfor 5 minutter.
Kan I se noget, eller er jeg selv bare udstyret med underlige øjne.... Manden mener at kunne se noget, men hva med jer?- Det er svært at fange på billedet, når det er så utydeligt, men kom glad med hvad jeres øjne fortæller jer
Jeg tror den er der
Kan ikke se noget.. men prøv om nogle dage igen...
Jeg ser desværre kun en streg og går du ind og ser billedet som et negativ er der også kun 1 streg.. Sorry.. Håber der kommer en fin positiv streg om nogle dage..
Jeg synes også godt jeg kan skimte nr. 2 streg, men jeg prøvede også lige at lave den negativ, og så kunne jeg kun se 1 streg...hmm, prøv igen om et par dage....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128