Ahhh.. juleferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2008

Marco2

NU HAR JEG JULEFERIE!!

Og skal først på arbejde igen den 5. januar. Åhhh det bliver bare så skønt. Jeg har ikke haft ferie siden uge 29 så det er bare tiltrængt! Thomas har også ferie til den 5. så vi skal bare hygge og være sammen. Glæder mig så meget.

Og jeg glæder mig til på søndag. Til at se Jer tøser og jeres dejlige unger igen.

Skal godt nok til julefrokost lørdag aften, men har jo fået et lift i "the Azztrid Cruisemobile"

AG - veltilpas!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Juniors mor

Skønt med ferie
Jeg skal lige arbejde d.22 og 23 også....meeeeen så går jeg også på barsel - jubiii!!
Kæresten har også ferie til d 11 januar, så når alt juleriet er over, tager vi i sommerhus ved vesterhavet og slapper af og holder nytår.

Anmeld

19. december 2008

heaven

Ja, det er så dejligt med sådan en lang ferie..... jeg havde "sidste" arbejdsdag igår, og skal heller ikke afsted igen før den 5 jan. - det er så skønt... og manden har også fri, så vi skal rigtig hygge

Jannie

Anmeld

19. december 2008

Astrid P

Hvor skønt, tillykke med ferien AG!
Og god julefrokost i morgen, jeg skal nok sørge for at der er en pose du kan ørle i når vi kører i muttis racerbil op til IVF'ern søndag...

KH Astrid

Anmeld

19. december 2008

Lise

YES - også her! SÅ skønt...æææjjj, hvor har jeg glædet mig længe Lige nu pakker jeg, da Simon og jeg tager flyvemaskinen til Aalborg imorgen tidlig - det skal blive godt at komme hjem til moar og far... og jeg glæder mig sådan til at se de af jer der kommer på søndag og mine gamle veninder og holde jul og slappe af og og og ...

Jubiiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.