Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det ikke lavet om nu så man kun skal have den i graviditeten eller hvordan?
Hvis Nicklas ikke hvade været rhesus negativ skulle jeg have haft en efter fødslen. vi kendt jo ikke hans blodtype før jeg hvade født i det var i 2009
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sanne og Nicklas skriver: Er det ikke lavet om nu så man kun skal have den i graviditeten eller hvordan? Hvis Nicklas ikke hvade været rhesus negativ skulle jeg have haft en efter fødslen. vi kendt jo ikke hans blodtype før jeg hvade født i det var i 2009
Joh, det er lavet om fra april i år
jeg har fået den 2 gange da begge mine piger er positive og jeg er negativ. Det er meget hurtig overstået og da den fåes i låret synes jeg ikke det gør så ondt igen
Sanne og Nicklas skriver: Fik taget en blodprøve for nogle uger siden fordi jeg er rhesus negativ og hvis barnet ikke har sammen blod type som moderen kan man udvilke nogle antistoffer. ved ikke selv så meget om det så håber de kan fortælle mig noget mere i morgen.
Fik taget en blodprøve for nogle uger siden fordi jeg er rhesus negativ og hvis barnet ikke har sammen blod type som moderen kan man udvilke nogle antistoffer. ved ikke selv så meget om det så håber de kan fortælle mig noget mere i morgen.
Aha, jeg tror jeg er med nu, jeg er positiv og skulle ikke have blodprøve, tak tak for svar
Stefanie8 skriver: Aha, jeg tror jeg er med nu, jeg er positiv og skulle ikke have blodprøve, tak tak for svar
Så lidt
Sanne og Nicklas skriver: Har lige fået svar på min blodprøve om lillepigen blodtype og vi har ikke samme da jeg er negativ. Nu skal jeg så imorgen ud til svangreklinikker og have en eller anden sprøjte for at jeg ikke danner antistoffer. Er der ikke ikke en som har prøvet det og kan berolige mig lidt for er så mange for nåle, blod og sprøjter
Har lige fået svar på min blodprøve om lillepigen blodtype og vi har ikke samme da jeg er negativ.
Nu skal jeg så imorgen ud til svangreklinikker og have en eller anden sprøjte for at jeg ikke danner antistoffer.
Er der ikke ikke en som har prøvet det og kan berolige mig lidt for er så mange for nåle, blod og sprøjter
Jeg havde præcis samme situation, og vil gerne berolige dig... Det er bare en vaccine...
Mille83 skriver: Jeg havde præcis samme situation, og vil gerne berolige dig... Det er bare en vaccine...
Tak, kan vare ikke huske hvordan sådan en føles det er jo ved at være mange år siden jeg var 12 år.
Så er det ved at være tid. skal lige have Nicklas i dp og hjem og ryste lidt så kan jeg køre lidt over 10 så har jeg da tid til at finde en parkeringsplads.
Sanne og Nicklas skriver: Tak, kan vare ikke huske hvordan sådan en føles det er jo ved at være mange år siden jeg var 12 år.
Hehe jeg fik min i låret og mærkede da det prikkede lidt, men så ikke mere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128