Blive sat frem i termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Melbek

nogle tester meget positiv få dage efter de er blevet gravide, så det tror jeg ikke du skal tænke så meget over.

Hvis din ægløsning ligger en uge efter mens, eller en uge før, så rykker det på terminen til scanningerne ifht. sidste mens første dag.. Og så måler scanningspersonalet heller ikke helt ens.

Så der er mange faktore der kan spille ind, så tror bare du skal nyde din ekstra scanning og gensynet med Baby

Stort tillykke! for at alt går godt denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

Mulle73 skriver:

Det er nok bare pga. at ved IVF kendte man jo den præcise dato fordi man vidste hvornår det befrugtede æg var lagt op. Så jeg kan ikke helt vænne mig til, at de kan flytte den dato.

det er jo nok det ja..

det er sjældent man kender den præcise undfangelsesdato på en økobaby..

Men stort tillykke med at det er lykkedes for jer uden behandling..

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Melbek skriver:

nogle tester meget positiv få dage efter de er blevet gravide, så det tror jeg ikke du skal tænke så meget over.

Hvis din ægløsning ligger en uge efter mens, eller en uge før, så rykker det på terminen til scanningerne ifht. sidste mens første dag.. Og så måler scanningspersonalet heller ikke helt ens.

Så der er mange faktore der kan spille ind, så tror bare du skal nyde din ekstra scanning og gensynet med Baby

Stort tillykke! for at alt går godt denne gang!

Ja, jeg er også spændt på næste gang.

Anmeld

18. juli 2011

lilledittemor

Jeg testede lige så positiv som dig da jeg var 3+3

og tillykke

Anmeld

18. juli 2011

ano14316

jeg havde 1. dag i sidste mens d. 29/12-10 jeg testede positiv d. 07/02-11,  Det giver termin d. 05-10-11 men min ultralydsscanningstermin er sat til d. 13-10-11, jeg blev rykket 8 dage ved nf-scanning. 

Jeg blev skannet d. 07-02-11 hvor de slet ikke kunne finde graviditeten. 
Blev så skannet 3-4 gange de følgende dage, da de frygtede det var en graviditet udenfor livmoderen, da jeg havde kobberspiral.

tilsidst fandt de så en skygge i livmoderen. Jeg blev så skannet i ugen efter hvor de kunne se blommesækken, men intet hjerteblink. og først ved nf fik jeg bekræftet at alt var som det skulle være. 

Anmeld

18. juli 2011

baby012

jamen jeg var til skanning i uge 8 og blev sat 7 dage tinbage i termin, da jeg så var ved skanning igen 3 uger efter blev jeg sat 14 dage frem i termin hehe, så det har nok noget med fosters størelse i starten at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.