Dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

akskovmose

Denne barnedåb har jeg lidt svært ved at finde ud af hvad vi skal.. Det er jo vores 4. barn, som jeg regner med kommer til verden sidst i september. Vores 3 store børn og min mand har fødselsdag i oktober, november og december, inkl 3-4 andre i familien har fødselsdag inden jul, så jeg syntes det er lidt svært at få presset en barnedåb ind også, min tanker går mod Januar, muligvis d 22. (min afdøde bedstemors fødselsdag) Men så er der jo lige det jeg bliver selv 30 i januar, og er det så sådan jeg slår min fødselsdag sammen med barnedåben (det hælder jeg selv mest til) Har lidt den tanke at det bliver barnedåb/fødselsdag for familien, og så holder jeg en fødselsdag, frokost, for mine veninder en dag ud over.. For hulan jeg syntes der er mange ting at tage højde for denne gang.. Men hva, der er jo også mange måneder til at finde ud af det.. 

Mht invitationer, har jeg altid lavet dem selv, og det bliver sådan denne gang, det tror jeg næsten, bordpynt er en kombination af hj. lavet, min mor laver blomster, og købt.. Maden plejer vi bestille udefra, for at gøre det nemt på dagen.. Gæster den nærmeste familie og et hold tætte venner, så det bliver ca 35.. Lokaler for vi bor i et meget lille hus (PANIK!!! hvad pokker gør vi så med 4 børn der .. "hvor der er hjerterum er der husrum" er min filisofi..) Jeg håber og tror på vi kan låne lokaler på vores børns skole, en lille hyggelig friskole, med charme og sjæl, og ikke rungende lokaler.. 

En lidt længere smørre.. 

Annette (som efter hånden føler sig som en hval, og frygter hvert øjeblik, at Greenpeace sætter alle sejl ind når vi er ved stranden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mira0911

Må indrømme at jeg faktisk har det hele klar til dåben... Der skal kun bestilles, leje lokale og sendes indbydelser ud... 

Anmeld

21. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Må indrømme at jeg faktisk har det hele klar til dåben... Der skal kun bestilles, leje lokale og sendes indbydelser ud... 

Du er også så hurtig

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Du er også så hurtig

Hihi ja... Dejligt at være på forekant med det... 

Anmeld

21. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Hihi ja... Dejligt at være på forekant med det... 

Ja det er det da, vi ved ikke engang havd vi skal have at spise, vi snakker lidt om brunch, men tja hvem ved

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

Ja det er det da, vi ved ikke engang havd vi skal have at spise, vi snakker lidt om brunch, men tja hvem ved

Indtil videre har vi bestemt 3-retters menu.. Tarteletter, svinekam stegt som vildt og frugtsalat - Det kan nå og ændre sig...

Anmeld

21. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Indtil videre har vi bestemt 3-retters menu.. Tarteletter, svinekam stegt som vildt og frugtsalat - Det kan nå og ændre sig...

Tror ikke vi som sådan skal have nogen 3 retters menu, hader det, for det er altid rejecocktails, laks, tarteletter og det kan jeg ikke lide.

Tror enten det bliver som buffe, eller brunch og så noget god vin/champange

med kæmpe kagebord og dåbskage

Anmeld

21. juli 2011

Mira0911

Tror ikke vi som sådan skal have nogen 3 retters menu, hader det, for det er altid rejecocktails, laks, tarteletter og det kan jeg ikke lide.

Tror enten det bliver som buffe, eller brunch og så noget god vin/champange

med kæmpe kagebord og dåbskage

Det lyder nu også lækkert... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.