Dåben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Jemion

Er der andre der er gået igang med at lave gæsteliste osv ? Hvor mange bliver i ? Vi er mest til noget stille så vi bliver 23 ialt.

Har i tænkt over hvad i skal have at spise og hvad med drikkelse? Er der alkohol med til jeres dåb?

Vi tænker på noget brunch af en art, også noget kage og kaffe til bagefter

Laver i selv invitationerne ?

Puha mange ting der skal planlægges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

SaNiNa

åååh så langt er vi ikke nået det bliver nok omkring sidste i november først i december da hun skal kunne passe dåbskjolen og så må hun ikke bruge mere end str 68.

Vi bliver nok de samme som til Nicklas dåb 24 og håber vi kan være i kælderen hvis vi ikke finder et sted at holde det.

Anmeld

18. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jaa jeg har tænkt lidt på gæsteliste osv. men syntes det er så uoverskueligt med hvem der lige skal med. jeg er mest til noget stille og roligt noget med lige de nærmeste.

men tror jeg venter til jeg i hvertfald har født. med at spekulere meget mere på det.

men vil gerne harve at det blive en stille og rolig dag.

Anmeld

18. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg regner ikke med at vores dreng skal døbes Men vi har talt lidt om hvorvidt vi skal holde navngivning eller ej. Men at planlægge det, er vi ikke nået til. Vi har bare talt om, hvor stort vi vil have det.

Jeg er også til det mindre og mere intime, men vi har en del familie og venner som ville blive kede af, ikke at blive inviteret. Så i mit hovede er det lidt uoverskueligt stort allerede!

Men det skal lige tales lidt mere igennem

Anmeld

19. juli 2011

Mettefpigen

Ja ja jeg er gået i gang med dåben  Vi blir 40 og jaa der skal både øl og vin til den....

Anmeld

19. juli 2011

maryjane

Er overhovedet ikke kommet så langt Har kun haft lidt snak om det af og til, da den måde min kærestes familie og min familie holder barnedåb på er noget forskellig hvad angår hvor langt ud i familien man inviterer osv.

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Er der andre der er gået igang med at lave gæsteliste osv ? Hvor mange bliver i ? Vi er mest til noget stille så vi bliver 23 ialt.

Har i tænkt over hvad i skal have at spise og hvad med drikkelse? Er der alkohol med til jeres dåb?

Vi tænker på noget brunch af en art, også noget kage og kaffe til bagefter

Laver i selv invitationerne ?

Puha mange ting der skal planlægges

Nå i tænker brunch hvad inde holder den så?

Vi snakker nemlig også om brunch, med lidt champange til sådan en rigtig fine brunch.

og til bord opdækning kan jeg anbefal denne her hjemmeside.

Handlede der til Nicklas dåb/vores bryllup http://www.vitro.dk/

Anmeld

20. juli 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

Nå i tænker brunch hvad inde holder den så?

Vi snakker nemlig også om brunch, med lidt champange til sådan en rigtig fine brunch.

og til bord opdækning kan jeg anbefal denne her hjemmeside.

Handlede der til Nicklas dåb/vores bryllup http://www.vitro.dk/

Sådan en typisk brunch med ost, brød ,æg og bacon og en masse mere også når folk har fået kage osv skifter vi osten ud og går over til lidt koldt bord med ribbensteg, frikadeller osv

Til brunchen skulle der gerne være juice, kaffe og the, når der så skiftes lidt ud på bordet kommer der til at være en sodanvand og en øl

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Sådan en typisk brunch med ost, brød ,æg og bacon og en masse mere også når folk har fået kage osv skifter vi osten ud og går over til lidt koldt bord med ribbensteg, frikadeller osv

Til brunchen skulle der gerne være juice, kaffe og the, når der så skiftes lidt ud på bordet kommer der til at være en sodanvand og en øl

iiih det lyder bare hyggeligt.

Anmeld

20. juli 2011

Nynne88

Vi er meget splittet herhjemme omkring hvor stort det skal være. Jeg er mest til at skære det ned så det er de nærmeste mens min kæreste gerne vil invitere alle. Vi bliver nok omkring 50-60 mennesker og jeg synes at vi bare skal holde et kæmpe kaffe og kage bord. Det skal være uformelt og enkelt i mine øjne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.