Bruger du stadig dit eget tøj...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

RiUL

Jeg er i uge 34 og jeg bruger stadig mit eget tøj Men bukser med knap i, bliver jeg nødt til at spænde ud i livet med en elastik Maven fylder jo godt nu

Jeg har intet ventetøj købt endnu, og tror heller ikke jeg kommer til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

170811

Jeg har ikke invisteret i et eneste stykke ventetøj! er 35+5 og kan stadig knappe alle bukser, så det er altså bare fantastisk rart  der er nogle toppe jeg må droppe, fordi de ikke går ned over maven, men ellers kan jeg bruge alt mit normale tøj

Anmeld

18. juli 2011

Sof

gravid20 skriver:

hehe jeg kan ikke knappe mine bukser mere, eller lyne mine tætsiddende trøjer..

men det jeg har som er løstsiddende kan jeg stadig have på heldigvis

Samme her 

Anmeld

18. juli 2011

Kofoed.

A. skriver:

både og bruger ventebukser og så har jeg både vente topper og alm må indrømme at selvom jeg kan passe nogen af mine t-shorts osv så vil ikke går i kæmpe t shirts og slappe tøj det er bestemt ikke pænt..

Det var nemmer end selv at skrive det samme  Ditto her.

Anmeld

18. juli 2011

chael

Mira0911 skriver:

I første graviditet, brugte jeg ventetøj, det var også i vinter perioden... 

Her anden gang render jeg stadig rundt i mit eget tøj, og er nu 31+0 idag...  Det er nok sommeren der gør at jeg kan nøjes med at rende rundt i leggings, store t-shirts, toppe osv osv... 

Dog har jeg fået en ventekjole, der skal bruges til 2 barnedåbe 2 weekender i træk...  Hihi håber jeg kan være i den til den tid... 

Bruger du dit eget eller er du hoppet i ventetøjet? 

ALT hvad jeg har af bukser, leggings, osv, der er det ventetøj. Kan simpelthen ikke klare, at mine egne bukser sidder og snerre, nede om maven. Det er for mig, meget ubehageligt.

Men jeg har masser af lange bluser og toppe, fra da jeg ikke var gravid, som jeg bruger.

Men bukser, der må jeg have noget, hvor der er plads til min mavse

*Camilla 29+5

Anmeld

18. juli 2011

Aagaard

Jeg har stemt andet da jeg har lavet en kombi.
Jeg har ikke kunnet være i mine almindelige bukser siden uge 12 ca. og her derfor 2 par vente bukser og 1 par shorts + 2 par leggins. Men med hensyn til toppe og trøjer bruger jeg stadig mit almindelige. Godtnok er jeg lidt spændt på hvordan det ser ud bagefter, om det har underlige former, men så må det jo skiftes ud lige så stille :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.