Bruger du stadig dit eget tøj...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du stadig dit eget tøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

835 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Mira0911

I første graviditet, brugte jeg ventetøj, det var også i vinter perioden... 

Her anden gang render jeg stadig rundt i mit eget tøj, og er nu 31+0 idag...  Det er nok sommeren der gør at jeg kan nøjes med at rende rundt i leggings, store t-shirts, toppe osv osv... 

Dog har jeg fået en ventekjole, der skal bruges til 2 barnedåbe 2 weekender i træk...  Hihi håber jeg kan være i den til den tid... 

Bruger du dit eget eller er du hoppet i ventetøjet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

NinaNymannMadsen

ja og det gjorde jeg også da jeg ventede asta.

dog har jeg lånt nogen langbukser af min søster da hun er lidt større end mig normalt og der er elastik i og sådan nogen bukser har jeg ikk selv.

men ellers bruger jeg mit eget tøj stadig.

Anmeld

18. juli 2011

baby012

hehe jeg kan ikke knappe mine bukser mere, eller lyne mine tætsiddende trøjer..  

men det jeg har som er løstsiddende kan jeg stadig have på heldigvis  

Anmeld

18. juli 2011

december-babyen

Jeg er 17+1 idag og er hoppet i graviditets tøjet. Kæresten har købt en masse flotte kjoler og tunikaer til mig som maven kan vokse i og selv har jeg købt et par graviditets leggins da dem jeg havde strammede og det var begyndt at være ubehageligt

Anmeld

18. juli 2011

A.

både og bruger ventebukser og så har jeg både vente topper og alm må indrømme at selvom jeg kan passe nogen af mine t-shorts osv så vil ikke går i kæmpe t shirts og slappe tøj det er bestemt ikke pænt..

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

A. skriver:

både og bruger ventebukser og så har jeg både vente topper og alm må indrømme at selvom jeg kan passe nogen af mine t-shorts osv så vil ikke går i kæmpe t shirts og slappe tøj det er bestemt ikke pænt..

Hehe det er så kunne i mit hjem jeg går rundt i slap af tøj.... 

Anmeld

18. juli 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

I første graviditet, brugte jeg ventetøj, det var også i vinter perioden... 

Her anden gang render jeg stadig rundt i mit eget tøj, og er nu 31+0 idag...  Det er nok sommeren der gør at jeg kan nøjes med at rende rundt i leggings, store t-shirts, toppe osv osv... 

Dog har jeg fået en ventekjole, der skal bruges til 2 barnedåbe 2 weekender i træk...  Hihi håber jeg kan være i den til den tid... 

Bruger du dit eget eller er du hoppet i ventetøjet? 

Jeg er 23+3 og jeg kan stadig passe mit eget :-D - men bliver nok snart nød til at give mig til et par venteshorts.

Anmeld

18. juli 2011

Københavnermor

Jeg bruger begge dele.. Har købt nogle enkle ventebukser og ventetoppe ellers bruger jeg bare det af mit eget der sidder pænt og rart på en gravid krop.. 

Anmeld

18. juli 2011

Fenja09

Jeg har stemt andet, da jeg bruger begge dele. Kan stort set passe det meste af mit tøj, men har fået en del ventetøj af en veninde, bla. Mamalicious toppe - de er simpelthen uundværlige for mit vedkommende, elsker dem  

Kan stadig være i mine bukser, i hvert fald dem som skal sidde under maven. Har et par venteleggings og så har jeg lige købt et par ventebukser, da jeg skulle til 30 års fødselsdag i weekenden ellers har jeg intet købt

/Fenja

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Ja og nej.

bruge kun min tunikaer eller ikke for ødelage så mange bluser da jeg ventede Nicklas ved ikke at skifte til ventetrøjer den ekstra mave forsvandt ikke igen.

Så denne her gang bruger jeg mit ventetøj meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.