Jeg har opdaget en ny bæredims; et hoftesæde!!! Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Kløver

elvital skriver:

jeg elsker også Mei tai... de er SÅ smukke

ja meget, har været så glad for min slynge, at jeg nu skal skridtet videre, så planen er at anskaffe mig en manduca og en mei tai (manduca kan far nemlig også bruge) vil dog evt anskaffe en sleepy wrap slynge til næste barn, da den er nemmere at binde og bruge end den jeg har. men den ser også smart ud den hoftebæresele. nu så jeg lige prisen, hvor de det ene sted kostede ca 400 kr så kommer der jo nok fragt oveni, det andet sted 109$ men kommer jo så moms osv oveni, så her ville jeg nok vælge meitai´en da dne kan fås flere steder til ca 500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

elvital

Maja84 skriver:

ja meget, har været så glad for min slynge, at jeg nu skal skridtet videre, så planen er at anskaffe mig en manduca og en mei tai (manduca kan far nemlig også bruge) vil dog evt anskaffe en sleepy wrap slynge til næste barn, da den er nemmere at binde og bruge end den jeg har. men den ser også smart ud den hoftebæresele. nu så jeg lige prisen, hvor de det ene sted kostede ca 400 kr så kommer der jo nok fragt oveni, det andet sted 109$ men kommer jo så moms osv oveni, så her ville jeg nok vælge meitai´en da dne kan fås flere steder til ca 500 kr

jeg synes bare altid at jeg kun er faldet over mei tai som har kostet det hvide ud af øjnene!!!! men hvis de kan fåes til 500 er de da helt klart værd at fortrække!!!!!!

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

elvital skriver:

jeg synes bare altid at jeg kun er faldet over mei tai som har kostet det hvide ud af øjnene!!!! men hvis de kan fåes til 500 er de da helt klart værd at fortrække!!!!!!

du kan få dem til 500 ved malmskov-slynger og lige nu på tilbud ved mamaslife

Anmeld

23. juli 2011

elvital

Maja84 skriver:

du kan få dem til 500 ved malmskov-slynger og lige nu på tilbud ved mamaslife

fedt! 10000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.