Jeg har opdaget en ny bæredims; et hoftesæde!!! Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.016 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

elvital

Jeg overvjer at købe et hpftesæde til min kæreste (se http://www.babydimser.com/2011/07/farvel-bresele-hej-hoftesde.html) -. Han går nemlig altid og brokker sig over at han ingen hofter har til at bære vores søn! -men er der nogen der har erfaringer omkring den? Ved første øjekast synes jeg nemlig at den ser super GENIAL ud!!!! Og er 99 % sikker på at jeg skal have sådan en til ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

roenlund

Jeg har ingen erfaringer men har selv kigget på den, så håber der er nogen der vil dele deres erfaringer...

Anmeld

17. juli 2011

elvital

roenlund skriver:

Jeg har ingen erfaringer men har selv kigget på den, så håber der er nogen der vil dele deres erfaringer...

ja lad os krydse fingre...for den ser virkelig effiktiv og nem ud

Anmeld

22. juli 2011

Thalia

Jeg har prøvet den på en babymesse engang og vil ikke anbefale den.

Den giver ikke bedre støtte end når man bærer sit barn på hoften i en ringslynge, forskellen er bare at med ringslyngen bærer du med hele ryggen - i modsætning til bære med lænden, og med ringslyngen har du armene fri til at du kan lave andre ting.

Anmeld

22. juli 2011

tinasmor

Jeg har en veninde som har en som er rigtig glad for den. Jeg har købt den billigt brugt i England, men hun er ikke stor nok til at bruge den endnu. Men jeg tror at jeg bliver glad for den.

Anmeld

22. juli 2011

elvital

Thalia skriver:

Jeg har prøvet den på en babymesse engang og vil ikke anbefale den.

Den giver ikke bedre støtte end når man bærer sit barn på hoften i en ringslynge, forskellen er bare at med ringslyngen bærer du med hele ryggen - i modsætning til bære med lænden, og med ringslyngen har du armene fri til at du kan lave andre ting.

Okay det var megen fod information!!!

Det er altid så svært at vælge hvad man er til i dette babyunivers! -der er alt for mange valgmuligheder!!!!!

Anmeld

22. juli 2011

elvital

tinasmor skriver:

Jeg har en veninde som har en som er rigtig glad for den. Jeg har købt den billigt brugt i England, men hun er ikke stor nok til at bruge den endnu. Men jeg tror at jeg bliver glad for den.

Jeg har også kun kunne finde den på engelske webshops...

heldigt at de ku få den billigt!  lucky you!

Og tak fordi at du tog dig til til at svare

Anmeld

22. juli 2011

Tvillingemor80

Den ser smart ud . specielt til det større barn der vil op og ned hele tiden ..

Anmeld

22. juli 2011

Kløver

elvital skriver:

Jeg overvjer at købe et hpftesæde til min kæreste (se http://www.babydimser.com/2011/07/farvel-bresele-hej-hoftesde.html) -. Han går nemlig altid og brokker sig over at han ingen hofter har til at bære vores søn! -men er der nogen der har erfaringer omkring den? Ved første øjekast synes jeg nemlig at den ser super GENIAL ud!!!! Og er 99 % sikker på at jeg skal have sådan en til ham!

Har ikke prøvet den, men synes dne så smart ud, jeg har dog istedet valgt jeg nok vil have en Mei tai da man både kan bruge den til ryggen, bryst og hofte. men den ser rigtig smart ud

Anmeld

22. juli 2011

elvital

Maja84 skriver:

Har ikke prøvet den, men synes dne så smart ud, jeg har dog istedet valgt jeg nok vil have en Mei tai da man både kan bruge den til ryggen, bryst og hofte. men den ser rigtig smart ud

jeg elsker også Mei tai... de er SÅ smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.