scanning ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Muffinmus

på mange offentlige scanningssteder som sygehuse osv, bruger de "dildoen", dvs indvendigt. Men på mange private hvor man selv betaler bruger det den ofte udvendigt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg blev os scannet indvendig da Jeg var til scanning så tidligt .
Så Jeg tror godt du kan forberede dig på en indvendig scanning , men det er altså ikke slemt .

Anmeld

17. juli 2011

CamillaValby

Jeg er kun blevet scannet i det private så tidligt, hele 4 gange mellem uge 5 og 10. De tre første var indvendigt. Det er som regl det at man gør når man er så kort henne. Grunden til dette er at man kan se meget mere, og man er mere sikker på det som man ser.

for at alt er som det skal være

Anmeld

17. juli 2011

twinny

Jeg er blevet scannet indvendigt.... Da de skulle måle min livermoderhals... Alt det er jo aldrig rart at ligge med numsen bar. Men synes overhovedet ikk det var slemt. Man skal bare slappe a.

Anmeld

17. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, jeg tror at jeg er 6 uger henne. Jeg er blevet henvist til scanning af lægen, for at tjekke hvor langt jeg er henne. Men jeg har hørt, at når man er så tidlig (6 uger) skal man scannes oppe i sig? og ikke uden på maven..

er der nogle af jer som ved det?
Det er imorgen og er rigtig nervøs - men skal nok gå.

Man bliver scannet indefra, ligner lidt en dildo Men det gør ikke ondt eller er ubehageligt på nogen måde, man kan næsten ikke mærke det

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen.

nu har jeg været til scanning og det blev indvendigt.
Det var ikke så slemt, som jeg havde troet.

Jeg skal til scanning igen den 28/7 for at tjekke at fostret ikke sidder uden på livmoderen.
og det kan de se næste gang... så nu er jeg nervøs igen igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.