scanning ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, jeg tror at jeg er 6 uger henne. Jeg er blevet henvist til scanning af lægen, for at tjekke hvor langt jeg er henne. Men jeg har hørt, at når man er så tidlig (6 uger) skal man scannes oppe i sig? og ikke uden på maven..

er der nogle af jer som ved det?
Det er imorgen og er rigtig nervøs - men skal nok gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Madam Blå

Du bliver scannet udenpå Men hvis de ikke kan se noget igennem, så bliver du scannet indefra. Men det er slet ikke slemt.

Tror at de fleste er blevet scannet udenpå så tidligt. Blev jeg i hvert fald selv

God scanning i morgen

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Jeg er flere gange blevet skannet så tidligt, og de har altid skannet invendigt, men det er ikke spor ubehageligt, bare en smule underligt.
Og du glemmer det hurtigt, når du først ser den lille på skærmen

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

Jeg håber det bliver en god oplevelse
Jeg ved ikke om deter inde eller ude, da jeg var 8uger henne, inden jeg opdaget mit, og den første scanning jeg havde, var NF-scanningen. Held og lykke

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

okay.

For jeg er lidt nervøs og er bange for at der er et eller andet galt ...

Anmeld

17. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg blev scannet indvendigt af gynækologen til min første scanning da jeg var 5 uger henne...

min livmoderhals var øm, men ellers mærkede jeg det absolut ikke og da jeg så det lille hjerte ræse afsted med blink på skærmen var alt andet glemt...

en meget stor oplevelse at se og gynækologen var så flink at udprinte et billede til os...

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

Jeg blev scannet da jeg var 7+5 og det var en indvendig scanning, da min livmoder er bagoverbøjet kunne de ikke se noget på en udvendig på det tidspunkt.
Men det er slet ikke så ubehagelig som det kan lyde Held og lykke med det... jeg skal selv til scanning imorgen også

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

held og lykke selv tbCp.

Men jeg glæder mig også rigtig meget  og håber også jeg kan se hjertet.... Nogle som jeg spørger er lidt usikker på om man kan se hjertet så tidligt.

Anmeld

17. juli 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, jeg tror at jeg er 6 uger henne. Jeg er blevet henvist til scanning af lægen, for at tjekke hvor langt jeg er henne. Men jeg har hørt, at når man er så tidlig (6 uger) skal man scannes oppe i sig? og ikke uden på maven..

er der nogle af jer som ved det?
Det er imorgen og er rigtig nervøs - men skal nok gå.

jeg kom selv til scanning for at tjekke hvor langt du er henne, og de scanner oppe i dig da barnet er for lille til at kunne se det på andre måder... men bare rolig det gør ikke ondt 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

okay.

- jeg håber det hele går imorgen.

Men folk har prøvet meget forskelligt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.