Kunne I finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Vingummien

Ork ja, og ka især være dage hvor han har været i børnehave, for så ved jeg han har proppet sig hele dagen, og han ikke gider aftensmad.

Så vil jeg hellere give ham noget let og så være sikker pp han får lidt i maven.

Men deter jo ikke usundt at give en portion havregrød/gryn eller f.eks grov pasta med tomat suppe.

Det var noget andet hvis det var pizza, burger, fritter osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

det kan jeg sagtens finde på..

hvis han selv kunne bestemme herhjemme fik han rugbrød hver dag da han hellere vil have det end kartofler..

men ellers har vi altid pasta hjemme til nødstilfælde..

i hverdagene er vi tit først hjemme ved 17 tiden og så står den altså på noget nemt, men han spiser til gengæld rigtig meget frugt og får nogle gode sunde mellemmåltider.. så jeg er slet ikke flov over at vi nogengange gør brug af just-eat (hvor man også kan få kartofler og sovs igennem) eller bare en hurtig gang pasta eller rugbrød..

Anmeld

18. juli 2011

L.J.L

Ja vores søn får da ind i mellem havregrød hvis vi Eks vil have mad udefra, eller hvis han ikke har spist nok til middag kan Vi også finde på at lave en gang grød til ham.

Anmeld

18. juli 2011

MLT

Ja selvfølgelig!

Anmeld

18. juli 2011

Dansker i England

I dag kom min datter og jeg først hjem fra arbejde/dagpleje kl. 19, så jeg smed en mini pizza med ost i ovnen, så hun i det mindste fik noget at spise, inden det var sengetid (og så en banan til dessert).

Det sker ikke ofte, men en gang i mellem må man jo finde den lette løsning, når man ikke har tid/overskud til at lave mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.