Kunne I finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2011

Anonym trådstarter

At give jeres barn noget nemt til aftensmad hvis I ikke lige gider lave en helt masse..

Hvis jeg er doven for barnet havregrød eller pasta med cocktailpølser

Vi snakker altså 1-2 gange om måneden, så h*n får rigeligt med sund mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Caroline86

ork ja, det kan jeg sagtens finde på

der er også dage hvor Laura nærmest intet gider spise og så virker det næsten altid med cocktailpølser, pasta, rugbrødsmadder eller havregrød.... hellere at hun får et eller andet at spise! Så må hun få en ekstra buket broccoli dagen efter

Anmeld

17. juli 2011

Isabeau

Anonym skriver:

At give jeres barn noget nemt til aftensmad hvis I ikke lige gider lave en helt masse..

Hvis jeg er doven for barnet havregrød eller pasta med cocktailpølser

Vi snakker altså 1-2 gange om måneden, så h*n får rigeligt med sund mad

Kunne jeg også sagtens. Får vi noget, som jeg ved Stella ikke kan lide, så laver jeg pasta og cocktailpølser til hende Hun elsker det!

Vi får også selv nogle gange rugbrød til aftensmad, hvis vi ikke lige gider lave noget

Anmeld

17. juli 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Kan se der er ano funktion her, men jeg er overhovedet ikke flov over at sende dig et kæmpe stort JA!

Vi kan også finde på at give drengene, pasta med ketshup og pølser, havergrød eller øllebrød eller enda rugbrød til aftensmad hvis vi ikke gider komme til at stå og lave noget.....

Og idag har de fået rester Kødsovs med kartoffelmos og nu er de begge puttet og farmand er kørt efter mac d mad til os..... Juhuu!

Jeg kan slet ikke se noget galt i at man af og til tager sig den frihed og giver ungerne noget meget nemt til aftensmad fordi man bare ikke orker at komme til at stå og lave noget.... Hellere det end de slet ikke får noget

Kram

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak så har jeg i hvert fald ikke dårlig samvittighed!

Anmeld

17. juli 2011

december-babyen

Ja, det kan jeg sagtens.

Knægten sidder faktisk i skrivende stund og spiser groft rugbrød med makrel og drikker et glas minimælk

Han kom sent hjem fra teater prøver og var ikke specielt sulten men det er snart sengetid og jeg kan ikke bære at han går i seng uden mad så nu sidder han og små nipper til det

Anmeld

17. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Ja da absolut!! Her smører vi flere gange en stort fad med rugbrødsmadder med alt muligt lækkert pålæg så vi bare sidder og hygger og smovser Ellers laver vi da bare noget hurtigt pasta, pølser med brød eller koldskål og så spiser vi noget ekstra inden vi går i seng... toast med skinke og ost i ovnen f. eks

Men vi er også nogle hygge mad ører og sådan er det nok bare når man er alene Mor

Anmeld

17. juli 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ork ja.Pasta,pølser,ravioli,pizza,kan jeg sagtens.Hellere spise det,end ingenting

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Ikke andre

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Ja vil jeg sagtens kunne når jeg får børn er jeg vant til hjemme fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.