Hjælp til ens kjoler i str. 74 og 122!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
552 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

piadas

Vi skal have vores tre børn til fotograf midt i august.

Jeg vil gerne, at vores to piger har ens tøj på (helst kjoler), men jeg kan bare ikke finde nogen steder, fordi aldersforskellen er så stor. Den ene er 7 år og bruger str. 122, den lille er 5 mdr. og bruger str. 68 i tøj og 74 i body nu, så jeg regner med, at hun kan passe en str. 74 om 4 uger.

Er der nogen, der ved hvilke mærker, man skal gå efter, eller tilfældigvis har set noget et eller andet sted? Problemet er, at de store størrelser som regel først starter ved str. 80 eller 86, og jeg tror, at en 80 bliver for stor.

Det behøves ikke nødvendigvis være helt ens. Altså det kunne jo f.eks. være, at den lille skal have en kjole på, mens storesøster skal have en tunika på i samme stof sammen med et par leggins eller noget i den stil...

Håber nogle af jer søde tøser kan hjælpe?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Leonora

Jeg kan sy hvis det skulle have interesse

Se evt min hjemmeside www.Norastar.dk

Go søndag aften

Anmeld

17. juli 2011

piadas

Leonora skriver:

Jeg kan sy hvis det skulle have interesse

Se evt min hjemmeside www.Norastar.dk

Go søndag aften

God ide - det havde jeg slet ikke tænkt på!

Hvad ville prisen ca. være? Jeg kunne godt tænke mig, at kjolerne skulle være sådan lidt ballon-agtige uden ærmer men en bred strop på 2-3 cm. Lidt lige som det anden nederste billede bare uden ærmer. Jeg kan godt lige, at der er det ensfarvede foroven og så borten forneden med mønster på. Jeg vil dog gerne have kjolen i pigefarver (lilla, rød, pink, what ever), men det skal tage sig godt ud på sort/hvid billeder - her tænker jeg selvfølgelig, at kjolen ikke må være alt for lys, så børn og kjole smelter sammen!

Anmeld

17. juli 2011

Leonora

piadas skriver:

God ide - det havde jeg slet ikke tænkt på!

Hvad ville prisen ca. være? Jeg kunne godt tænke mig, at kjolerne skulle være sådan lidt ballon-agtige uden ærmer men en bred strop på 2-3 cm. Lidt lige som det anden nederste billede bare uden ærmer. Jeg kan godt lige, at der er det ensfarvede foroven og så borten forneden med mønster på. Jeg vil dog gerne have kjolen i pigefarver (lilla, rød, pink, what ever), men det skal tage sig godt ud på sort/hvid billeder - her tænker jeg selvfølgelig, at kjolen ikke må være alt for lys, så børn og kjole smelter sammen!

Jeg kan lave dem lige som du ønsker.....
Jeg tager 200 kr pr kjole uden stof. Man kan få meget fint stof i stof2000 for ca 60 kr pr meter. Jeg skal bruge ca 2 meter til 2 kjoler i de str du skal bruge....

Så det bliver ca 260 pr kjole.

Du kan evt skrive mig en mail med yderligere detaljer hvis du er interesseret i at jeg skal sy dem.

Jeg kan sagtens købe stoffet da jeg bor lige overfor stof2000. Jeg skal bruge et par dage til at sy og sende dem til dig. Du kan se stort set alle deres metervarer på stof2000 hjemmeside. Det skal bare være 100% bommuld.

fra mig

Anmeld

17. juli 2011

piadas

Leonora skriver:

Jeg kan lave dem lige som du ønsker.....
Jeg tager 200 kr pr kjole uden stof. Man kan få meget fint stof i stof2000 for ca 60 kr pr meter. Jeg skal bruge ca 2 meter til 2 kjoler i de str du skal bruge....

Så det bliver ca 260 pr kjole.

Du kan evt skrive mig en mail med yderligere detaljer hvis du er interesseret i at jeg skal sy dem.

Jeg kan sagtens købe stoffet da jeg bor lige overfor stof2000. Jeg skal bruge et par dage til at sy og sende dem til dig. Du kan se stort set alle deres metervarer på stof2000 hjemmeside. Det skal bare være 100% bommuld.

fra mig

Det lyder ikke helt tosset!

Jeg skal en tur til Aalborg imorgen - bl.a. H&M. Finder jeg ikke noget der, vender jeg højst sandsynligt tilbage.

Tak for hjælpen ind til videre.

Anmeld

17. juli 2011

Leonora

piadas skriver:

Det lyder ikke helt tosset!

Jeg skal en tur til Aalborg imorgen - bl.a. H&M. Finder jeg ikke noget der, vender jeg højst sandsynligt tilbage.

Tak for hjælpen ind til videre.

Det lyder super godt - du skriver hvis jeg skal sy dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.