Idag da min kæreste skulle ud og putte vores datter i barnevognen, så han at der lå en kat og sov (oven på myggenet og overlærred). Vi har haft mistanken om det et par dage, da der var kommet jord på regnslaget (som normalt er på).
Vores barnevogn står på en overdækket terasse, da vi ikke har et skur (vi bor i lejlighed) og barnvognen er en altanbarnevogn - der kun bruges til middagslure eller hvis vores primære barnevogn er punkteret. Vi er bange for at den som vildkat kan bære sygdomme, og vi har nu puttet vores datter indendørs, indtil vi har fået vasket barnevognen.
Men hvad hulen skal vi gøre?
Jeg ville blive rigtig ked af ikke at turde lade mit barn sove ude, i frygt for at den i værste fald også vil sove der når min datter ligger i den
Men hvad gør vi? Hvordan kan vi holde den fra barnevognen helt generelt. Både når den er i brug eller bare står?
Vi bor i et hus med 4 lejligheder og delehave. Det er lejede lejligheder og vi kan jo derfor ikke begynde at sætte skure op osv (de 3 andre i bygningen er pensionister, og vi har kun lejligheden i 2 år). Jeg har ikke kræfterne til at få den slæbt op og ned af kælderen hver dag. Så er der overhovedet noget vi kan gøre?
Anmeld