hvad passer mig bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Leonora25

debbie19 skriver:

oki tak for alle jeres svar... skal klippes på mandag og efter denne gang klipning så må jeg lade det gro det kommer nok til at tage et par år om at vokse ud igen... syndes bare mit hoved ser mere rundt ud når mit hår er page eller deromkring??

overvejer stærkt at farve det men mange forslog chokoladebrunt men vil det være pænt når det er kort??

Og forresten hvad angår farvning, så kunne chokoladebrun måske være meget pænt. MEN det kommer an på frisure og så vil du få en kedelig udgroning hver måned

Jeg ville nok holde mix til nogle forskellige lyse nuancer, især nu hvor det er sommer :-) Og så er udgroningen heller ikke så voldsom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Leonora25

debbie19 skriver:

ja jeg forstår hvad du mener.. mit hår er bare så laaaaangsomt til at vokse at jeg tror jeg når at få flip inden det når den længde igen haha skulle aldrig have klipped det af

He he, det kender jeg udemærket godt, man trænger til noget nyt og får spontant klippet en masse af, hvorefter man fortryder

Men hvis du nu kan finde nogle pæne "undervejs" frisurer, så går det nok

Anmeld

17. juli 2011

debbie19

Leonora25 skriver:

He he, det kender jeg udemærket godt, man trænger til noget nyt og får spontant klippet en masse af, hvorefter man fortryder

Men hvis du nu kan finde nogle pæne "undervejs" frisurer, så går det nok

jamen jeg har faktisk været glad for det her korte hår for det er så dejlig let og det kræver ikke en masse arbejde... når jeg er langhåret har jeg meget fint hår og det er meget glat......

men jeg hader mit ansigt så frygtelig meget dumme kinder og dobbelhage

Anmeld

17. juli 2011

Leonora25

debbie19 skriver:

jamen jeg har faktisk været glad for det her korte hår for det er så dejlig let og det kræver ikke en masse arbejde... når jeg er langhåret har jeg meget fint hår og det er meget glat......

men jeg hader mit ansigt så frygtelig meget dumme kinder og dobbelhage

Undskyld, men jeg kan altså ikke se nogen dobbelthage  Og hvad er der galt med at være rundhovedet? Tror ikke du skal fokusere så meget på det, vi må bare prøve at få det bedste ud af det vi har

Anmeld

17. juli 2011

debbie19

Leonora25 skriver:

Undskyld, men jeg kan altså ikke se nogen dobbelthage  Og hvad er der galt med at være rundhovedet? Tror ikke du skal fokusere så meget på det, vi må bare prøve at få det bedste ud af det vi har

haha jeg kan se den og kan se æblekinder men det er desværre genetisk... min mór har det nemlig osse.....

men tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.