hvad passer mig bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2011

debbie19

hej har haft lidt forskelige frisure igennem de sidste 2 år .. hvad syndes i klæder mig bedst, opretted nemlig en tråd igår omkring hårfarvning da jeg har væddet om at farve mit hår men er i tvivl om jeg skal lade mit hår vokse langt igen eller om jeg er pæn med det jeg har så del jeres mening

billed 1 ( billed er fra december 2010)

billed 2 ( billed er fra januar 2011)

billed 3 ( billed er med en lilla paryk jeg tog på for sjov billed er taget i starten af feb 2011)

billed 4 ( billed er fra 2009  i december)

billed 5 ( billed er fra  januar 2010 )

billed 9 ( er 2 år gammel ) 

billed 6+7+8+ er fra idag. jeg har et meget rundt ansigt og en lille dobbelhage hader den virkelig men den kan ikke trænes væk har prøved ... jeg må lære at leve med mit grimme runde hoved... men hvad for en frisure klæder mig mest

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

MinNoah

Billed 4... Lidt langt med krøller :-) Jeg er klart mest til lidt længere hår, og synes det klæder dig bedst

Anmeld

17. juli 2011

sandorff

billede nr.4

Anmeld

17. juli 2011

debbie19

billed 4 er lavet af en veninde med hendes krøllejern på billed 9 er det permanentet ved frisøren de holdte faktisk i et helt år

mit hår vokser ekstrem langsomt

Anmeld

17. juli 2011

Leonora25

Jeg tror også jeg er til det lidt længere hår+krøl til dig, men uden pandehår. Enten det, eller en helt anden kort, kort, korthårsfrisure med noget længere i front!

Hvis man har rund hovedfacon og meget kort pandehår + længde til kæbebenene, så bliver det "runde" lidt forstærket! Så prøv evt med noget længde

God fornøjelse

Anmeld

17. juli 2011

Chillien

Jeg vælger også nummer 4.... Og så er jeg personligt ikk særlig stor fan af det helt korte pandehår.. Sys ikk det gør noget godt for nogen...

Anmeld

17. juli 2011

Anonym

debbie19 skriver:

billed 4 er lavet af en veninde med hendes krøllejern på billed 9 er det permanentet ved frisøren de holdte faktisk i et helt år

mit hår vokser ekstrem langsomt

jeg synes billede 9

Anmeld

17. juli 2011

debbie19

oki tak for alle jeres svar... skal klippes på mandag og efter denne gang klipning så må jeg lade det gro det kommer nok til at tage et par år om at vokse ud igen... syndes bare mit hoved ser mere rundt ud når mit hår er page eller deromkring??

overvejer stærkt at farve det men mange forslog chokoladebrunt men vil det være pænt når det er kort??

Anmeld

17. juli 2011

Leonora25

debbie19 skriver:

oki tak for alle jeres svar... skal klippes på mandag og efter denne gang klipning så må jeg lade det gro det kommer nok til at tage et par år om at vokse ud igen... syndes bare mit hoved ser mere rundt ud når mit hår er page eller deromkring??

overvejer stærkt at farve det men mange forslog chokoladebrunt men vil det være pænt når det er kort??

Jamen page går også til omkring kæbebenene (som jeg skrev, så forstærker det det "runde")

Længden skal ned under kæbebenene, evt. til skuldrene. På den måde vil længden på dit hår nemlig "trække" dit hoved længere. ARH det lyder lidt voldsomt, men du forstår nok hvad jeg mener

Anmeld

17. juli 2011

debbie19

Leonora25 skriver:

Jamen page går også til omkring kæbebenene (som jeg skrev, så forstærker det det "runde")

Længden skal ned under kæbebenene, evt. til skuldrene. På den måde vil længden på dit hår nemlig "trække" dit hoved længere. ARH det lyder lidt voldsomt, men du forstår nok hvad jeg mener

ja jeg forstår hvad du mener.. mit hår er bare så laaaaangsomt til at vokse at jeg tror jeg når at få flip inden det når den længde igen haha skulle aldrig have klipped det af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.