kan den overhovedet anes herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2011

Anonym trådstarter

sikkert ikke, jeg regner ikke med det da det er før testdagen og den er suuuuper svag, som i nærmest ikke eksisterende jo:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

sikkert ikke, jeg regner ikke med det da det er før testdagen og den er suuuuper svag, som i nærmest ikke eksisterende jo:-)

Kan desværre intet se 

Anmeld

17. juli 2011

JuelZ

Ka heller ikke se den, men krydser fingre for at den er der

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Kan desværre intet se 

nej, den er vist også lidt svær, kan se den tydeligere på vores den ene computer en den andne, må have noget med lysstyrken at gøre tror jeg. På den ene kan den næsten ikke ses, men på den her computer kan den godt ses. Nå, men bedre held i morgen eller i overmorgen:-)

Anmeld

17. juli 2011

bobbles

Anonym skriver:

Jeg kan kun se 1 streg

Anmeld

17. juli 2011

metski83

Kan desværre heller ikke se den

Anmeld

17. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg kan godt ane den, men den er meget svag. Så tør ikke sige om den er der eller ej, da jeg selv har oplevet skyggestreger flere gange, hvor der ikke var gevinst. 

Håber du får en tydelig positiv test en af dagene! 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym

Jeg kan desværre INTET se.

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan godt ane den, men den er meget svag. Så tør ikke sige om den er der eller ej, da jeg selv har oplevet skyggestreger flere gange, hvor der ikke var gevinst. 

Håber du får en tydelig positiv test en af dagene! 

Tak, den er der nemlig, men svag. Men ja, skyggestreger kan man få nok af, så jeg ved muligheden ligger der.Har fået dem 2 gange på Valmed, men ikke på dem her før.

Men jeg tester også noget før tid så jeg har en del dage at løbe på før den kunne ses tydeligere:-) Det er nok derfor jeg er ved godt mod trods alt.Men tak for alle jeres svar, jeg venter spændt og ser om der r udvikling i stregen eller ej. ellers kan jeg måske være så heldig at hoppe med i maj terminen næste cyklus:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.