Ingen mens, negativ test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.862 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Babydream<3

Hej piger.

Det er altså bare så træls at gå og vente på mens. Jeg er idag 12 dage over forventet mens ifølge sidste måneds cyklus og har lige testet negativ.

Har haft lidt uregelmæssig mens i et halvt års tid, efter den helt udeblev i to måneders tid imens jeg tog p-piller, så dem stoppede jeg med i slut november. Synes dog den er blevet mere regelmæssig for hver måned der er gået, men hvad sker der så lige for de 12 dage her.

Argh, vil bare så gerne ha de skide to streger altså. Hvad ville i gøre nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Muffinmus

Jamen det må da også være pænt irriterende at vente på. Du kan nok ikke gøre noget uanset hvad, de fleste læger vil helst først se en når der er gået 2-3 mdr uden mens. Men det kommer selvfølgelig an på om du har symptomer der peger direkte mod graviditet eller ej. ellers vil de nogle gange godt tage bp, men det koster dem en del hver gang så derfor holder de nogle gange lidt igen med den slags.

En enkelt gang i mellem kan man godt springe en cyklus over pga manglende æl, måske er det det du oplever:-)

Anmeld

17. juli 2011

Babydream<3

MariaE skriver:

Jamen det må da også være pænt irriterende at vente på. Du kan nok ikke gøre noget uanset hvad, de fleste læger vil helst først se en når der er gået 2-3 mdr uden mens. Men det kommer selvfølgelig an på om du har symptomer der peger direkte mod graviditet eller ej. ellers vil de nogle gange godt tage bp, men det koster dem en del hver gang så derfor holder de nogle gange lidt igen med den slags.

En enkelt gang i mellem kan man godt springe en cyklus over pga manglende æl, måske er det det du oplever:-)

Ok tak for svaret.

Jeg mener bare at jeg kunne mærke æl da den var der, havde ihvertfald mens ligendene smerter omkring D.19 juni.

Anmeld

19. juli 2011

Babydream<3

En lille opdate her kun to dage senere, men det føles som en evighed. Det er nu 14 dage siden jeg havde regnet med at få mens, den er stadig ikke kommet og synes ikke jeg har nogle mens tegn!!!

Jeg tog en test i foregårs og en igår, desværre negative. Jeg synes jeg har været øm i underlivet nogle gange om dagen i ca en uges tid.

Holder håbet igang så længe der ingen mens er, men synes godt nok det er træls!

Anmeld

19. juli 2011

henh01

kan du ikke få taget en blodprøve for at be eller afkræfte graviditet?

Anmeld

19. juli 2011

Babydream<3

henh01 skriver:

kan du ikke få taget en blodprøve for at be eller afkræfte graviditet?

Jo det kunne jeg måske godt. Vil også få en tid hos en gynækolog, til en scanning af hele underlivet, så jeg er sikker på der ikke er noget der.

Men det er godt nok irriterende altså. Smed p-pillerne i nov-dec

Anmeld

19. juli 2011

henh01

Babydream<3 skriver:

Jo det kunne jeg måske godt. Vil også få en tid hos en gynækolog, til en scanning af hele underlivet, så jeg er sikker på der ikke er noget der.

Men det er godt nok irriterende altså. Smed p-pillerne i nov-dec

har du talt med lægen om det+?

Anmeld

19. juli 2011

Babydream<3

henh01 skriver:

har du talt med lægen om det+?

Nej ikke endnu. Er lige kommet hjem fra ferie

Anmeld

19. juli 2011

Babydream<3

Hvor tit ville i teste??

Anmeld

21. juli 2011

Babydream<3

Endnu en lille opdate.

Er nu 16 dage over og stadig ingen mens. Havde vildt ondt i underlivet igår og måske en snert af kvalme, idag er jeg stadig lidt øm i underlivet og har en smule ømme brystvorter. Har ikke testet siden i foregårs men prøver at vente til weekenden!

Håber så inderligt at den er der denne gang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.