Til DK og Bimmeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Kit

DK skriver:

Arghhh måske han alligevel godt kunne ligne en Bimmer lidt?

Hold da biiiip, hvor er han dejlig Ditte. Og han er da bare blevet stor! Han er en Richard, men inderst inde vil han vel altid være din Bimmer.

Om Bimmer er til piger eller drenge meldte artiklen ikke noget om - skal I da have en mere på et tidspunkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

DK

Taak!!

Jamen, vi skal jo ikke have en mere. Men må indrømme at jeg faktisk er noget skruk efter en mere.

Mikkel siger: "nu må vi se".

Så pt kommer babygrejet på loftet og ikke i den blå avis! Så må vi jo se Det bliver uanset hvad ikke før om nogen år. Det er vist noget med at jeg gerne skulle have en karriere ventene på mig...

Anmeld

20. juli 2011

Sofia

DK skriver:

Taak!!

Jamen, vi skal jo ikke have en mere. Men må indrømme at jeg faktisk er noget skruk efter en mere.

Mikkel siger: "nu må vi se".

Så pt kommer babygrejet på loftet og ikke i den blå avis! Så må vi jo se Det bliver uanset hvad ikke før om nogen år. Det er vist noget med at jeg gerne skulle have en karriere ventene på mig...

Sikke et godt billede af soede Richard! Glaeder mig til billeder af dine skoenne boern fra Italien! Jeg synes vi skal planlaegge at faa naeste barn om 2-3 aar, uhhh det bliver godt med en betalt barsel!

Anmeld

21. juli 2011

CA

DK skriver:

Arghhh måske han alligevel godt kunne ligne en Bimmer lidt?

Jamen Bimmeren ER jo blevet en rigtig Richard! Hold da op det går stærkt! Han ser bare skøn ud Ditte. Og mikkel kan stadig ikke løbe fra at han er faren

Han lyder da til at være vildt godt med!! Går det ellers godt hos Jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.