Til DK og Bimmeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Kit

Hej Ditte,

Så lige på BT, at Bimmer nu er på listen over nye godkendte navne. Det er vel aldrig for sent at ændre navnet

http://www.bt.dk/danmark/foraeldre-elsker-saere-navne

Kunne ikke lade være med at smile og tænke på dig og Richard, da jeg læste det...hi hi

Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Sofia

Hihi, Bimmer Men jeg kan konstatere at Richard ikke er en Bimmer mere, synes den lille Bimmer er en stor staerk Richard-dreng nu! Men pudsigt at navnet er godkendt, det er da morsomt!

Anmeld

18. juli 2011

CA

Its af crazy crazy world!! 

Anmeld

18. juli 2011

Kit

@ Sofia: Jeg er sikker på, at Bimmeren nu er en Richard. Det blev han vel egentlig ret hurtigt

Men kunne simpelthen ikke holde det for mig selv, at Bimmer nu er et godkendt navn i Danmark - hvordan bliver det ikke lige, at skulle søge job med det navn Det er jo sødt som kælenavn, meeeen....

Anmeld

19. juli 2011

Sofia

Kit skriver:

@ Sofia: Jeg er sikker på, at Bimmeren nu er en Richard. Det blev han vel egentlig ret hurtigt

Men kunne simpelthen ikke holde det for mig selv, at Bimmer nu er et godkendt navn i Danmark - hvordan bliver det ikke lige, at skulle søge job med det navn Det er jo sødt som kælenavn, meeeen....

Hihi, ja det er nu sjovt- det var mest fordi jeg har drillet Ditte lidt med at hun ikke kunne lade vaere med at kalde Richard for Bimmeren, selvom han jo "var" en Richard.. men jeg er ikke spor bedre selv, kalder konstant Alfred for basse...

Anmeld

19. juli 2011

Kit

Sofia skriver:

kalder konstant Alfred for basse...

Hi hi...herhjemme hedder Alberte også for "Basse". Min mor mener det er meget upassende, men både Morten og jeg gør det og det falder os så naturligt.

Anmeld

20. juli 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hihi, ja det er nu sjovt- det var mest fordi jeg har drillet Ditte lidt med at hun ikke kunne lade vaere med at kalde Richard for Bimmeren, selvom han jo "var" en Richard.. men jeg er ikke spor bedre selv, kalder konstant Alfred for basse...

Laurits hedder også stadig bare baby eller fis ...

Anmeld

20. juli 2011

AnneBJ

Felix hedder Totte.....

Anmeld

20. juli 2011

DK

Ihhhh en skam vi først opdager det nu!

Men så er der da håb for andre, som gerne vil kalde deres barn for Bimmer! Kan det bruges som et pigenavn også? Eller er det et drenge navn?

Richard bliver faktisk aldrig kaldt Bimmer mere. Jeg savner lidt (okay mega meget) da han stadig var en lille Bimmer, og ikke kæmpe-Richard der kan sidde selv, spise agurk-stave og rugbrødsskiver mm. og bestemt RÅÅÅÅBE mam mam mam mam når han bliver sulten!

Suk!

Anmeld

20. juli 2011

DK

Arghhh måske han alligevel godt kunne ligne en Bimmer lidt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.