Ændrede din mens. sig efter du havde født ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

mortilmange

Ja, her efter min 4. fødsel. Ikke efter de 3 store.

Jeg har fået mens som et vandfald og de stærkeste smerter Jeg bløder så kraftigt, at jeg inden mens starter skal starte på jernpiller 2-3 dage før for ellers bliver jeg simpelthen så dårlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Maja_4000

mortilmange skriver:

Ja, her efter min 4. fødsel. Ikke efter de 3 store.

Jeg har fået mens som et vandfald og de stærkeste smerter Jeg bløder så kraftigt, at jeg inden mens starter skal starte på jernpiller 2-3 dage før for ellers bliver jeg simpelthen så dårlig 

Ej hvor ubehageligt :/

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Ja .. Der er vidst ikke brug for så meget forklaring

Jeg har fået reduceret mine smerter x 5 - så der er jeg heldig 

I og med jeg i disse dage har min første mens efter fødslen, så kan mit svar vist ikke rigtigt gælde - foruden smerterne 

Men damn, jeg troede ikke det var muligt at bløde SÅ meget!! Jeg bløder igennem et tena nattebind, hvad sker der lige for det! 

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

Jeg vælger at vente med at svare til jeg får min mens igen... Syns godt nok det er lang tid ikke at have den... Nogen der ved hvornår den kommer igen?

Anmeld

19. juli 2011

merle2010

jeg bløder som jeg plejer, men min mens er stadig meget uregelmæssig selvom det er 14 mdr siden jeg fødte

Anmeld

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hmm , første gang jeg havde den efter fødslen blev jeg overraskede over jeg ingen smerter havde (normalt har jeg så mange så intet kan tage det)
HER 2 gang var jeg sikker på jeg døde undervejs , jeg har iædt så kraftige smerter at jeg et kort øjeblik var sikker på jeg lå og fødte igen . Av for helved siger jeg bare .
Det håber jeg absolut ikke gentager sig . Så ja min har vidst ændret sig lidt indtil videre .

Anmeld

19. juli 2011

Tona

Babymor2010 skriver:

Jeg har fået reduceret mine smerter x 5 - så der er jeg heldig 

I og med jeg i disse dage har min første mens efter fødslen, så kan mit svar vist ikke rigtigt gælde - foruden smerterne 

Men damn, jeg troede ikke det var muligt at bløde SÅ meget!! Jeg bløder igennem et tena nattebind, hvad sker der lige for det! 

Jeg ved ikke om det er nogen trøst, men da jeg havde min første menstruation efter fødslen, blødte jeg heeeelt vildt, sådan som du beskriver. Kan enda huske at jeg på første-dagen måtte skifte tøj 2-3 gange fordi jeg blødte igennem både natbind og tøjet.

De efterfølgende menstruationer har dog været med en meget mere passende mængde og sagtens til at styre, så man kunne jo håbe at du oplevede det samme

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Jeg ved ikke om det er nogen trøst, men da jeg havde min første menstruation efter fødslen, blødte jeg heeeelt vildt, sådan som du beskriver. Kan enda huske at jeg på første-dagen måtte skifte tøj 2-3 gange fordi jeg blødte igennem både natbind og tøjet.

De efterfølgende menstruationer har dog været med en meget mere passende mængde og sagtens til at styre, så man kunne jo håbe at du oplevede det samme

Puha, så er der håb forude 

I dag har jeg måtte ty til de "bind" fra sygehuset - huggede et par stykker med hjem 

Anmeld

19. juli 2011

Tona

Babymor2010 skriver:

Puha, så er der håb forude 

I dag har jeg måtte ty til de "bind" fra sygehuset - huggede et par stykker med hjem 

Men du burde nok overveje at spise noget jern mens det står på

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Men du burde nok overveje at spise noget jern mens det står på

Ja, jeg tænkte faktisk på det tidligere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.