Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik spiral og min mens stoppede helt, så gik fri for alt det i over 3 år - fuldt af en graviditet, så det nærmer sig 4 år uden mens - DEJLIGT - så ja, ved faktisk ikke om noget ville have ændret sig, hvis jeg havde brugt anden form for prævention
Jeg har fået flere smerter på 1-2 dagen. Men ellers det samme
Efter to fødsler,begyndt jeg at bløde mere end jeg plejede så det ente med jeg fik en hormonspiral. Og det har virkelig hjulpet mig så meget.
Bløder/plet bløder kun meget lidt i 1 uge,kan nøjes med at bruge et tyndt trusseindlæg hver dag
Har svaret "ja - bløder mindre" .....som i slet ikke!!Men det skyldes så også den præventionsform jeg får (p-sprøjte)
Har ik svaret da mængden og længden er den samme. Den eneste forandring er langt mindre smerter..
Jeg bløder både kraftigere og flere dage. Til gengæld er smerterne næsten væk og før min graviditet var de så slemme at jeg måtte spise piller og ligge i sengen og alt muligt så ondt gjorde det. Så totalt optur herfra
Ikke smerte og blødningsmæssigt, men den blev regelmæssig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128