Hvilken bog er din yndlings?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Lisbeth1985

DinNabo skriver:

synes også alfabethuset er god. meget anderledes men god. Den handler også om krigen, og det synes jeg skide spændende

Det er ikke lige mig.. Jeg skal have gys - masser af gys!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

bøgelund

Stjernestoev skriver:

Jeg er en kæmpe læsehest, og trænger til at forny mit mini bibliotek.
Hvilke bøger er jeres yndlings?

http://www.artpeople.dk/boeger/team-rynkeby

hyggelig bog, om holdet der indtil videre har givet 10 millioner kroner til børnecancerfonden. 

de er lige igår og i dag taget afsted for 10. gang. og mon ikke beløbet i år alene er oppe på 5 millioner..  

min far var med til at starte det op. og er med for 10. gang i år.. 

fantastisk projekt!!

Anmeld

16. juli 2011

Stjernestoev

bøgelund1 skriver:

http://www.artpeople.dk/boeger/team-rynkeby

hyggelig bog, om holdet der indtil videre har givet 10 millioner kroner til børnecancerfonden. 

de er lige igår og i dag taget afsted for 10. gang. og mon ikke beløbet i år alene er oppe på 5 millioner..  

min far var med til at starte det op. og er med for 10. gang i år.. 

fantastisk projekt!!

Tror ikke lige det er noget jeg gider at læse
Men kunne god overveje at købe den for at støtte op om et smukt projekt!

Anmeld

16. juli 2011

Kindfed

Rødder (Roots), Vilde Svaner, Angela's Aske, Borte med Blæsten, Forbrydelse og Straf, Madame Bovary, De udødelige-serien, Den gamle mand og havet, Moby Dick, Shantaram og så selvfølgelig Jussi Adler-Olsen og Harry Potter. Mere generelt kunne fx være alt af John Grisham, Xinran (kinesisk forfatter der skriver om kinesiske kvinder og mødre gennem tiden, meget rørende) og Siri Hustvedt. Jeg er også glad for at læse bøgerne bag de ting, man oftest ser i fjernsynet, fx Astrid Lindgrens bøger, Junglebogen og ting af Charles Dickens.

Det er lige, hvad der kommer frem i mit hovede, uden at kigge i mine reoler. Og det er vel en anbefaling i sig selv.

Anmeld

16. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Harry Potter

Anmeld

17. juli 2011

Stjernestoev

Kindfed skriver:

Rødder (Roots), Vilde Svaner, Angela's Aske, Borte med Blæsten, Forbrydelse og Straf, Madame Bovary, De udødelige-serien, Den gamle mand og havet, Moby Dick, Shantaram og så selvfølgelig Jussi Adler-Olsen og Harry Potter. Mere generelt kunne fx være alt af John Grisham, Xinran (kinesisk forfatter der skriver om kinesiske kvinder og mødre gennem tiden, meget rørende) og Siri Hustvedt. Jeg er også glad for at læse bøgerne bag de ting, man oftest ser i fjernsynet, fx Astrid Lindgrens bøger, Junglebogen og ting af Charles Dickens.

Det er lige, hvad der kommer frem i mit hovede, uden at kigge i mine reoler. Og det er vel en anbefaling i sig selv.

Årh vilde svaner!! :-)

Anmeld

17. juli 2011

Kindfed

Stjernestoev skriver:

Årh vilde svaner!! :-)

Ja, ikke =) Hvis du er glad for den, så skulle du virkelig prøve at læse noget af Xinran. Det er lidt i samme boldgade og er så smukt beskrevet.

Anmeld

17. juli 2011

HeidiØ

Jeg er ret glad for Stieg Larsson trilogien! .. og så Hypnotisøren af Lars Kepler

Anmeld

17. juli 2011

MortilCilas

Jeg læste før i tiden, kun bøger fra virkelighedens verden, og har også nogle, dog ved jeg ikke om jeg kan tåle at læse dem mere, efter fødslen. Men de er ellers fantastiske. Den bedste var den der hed "fik mit liv tilbage" eller noget. Om en der er ved at dø af anoreksi

Anmeld

17. juli 2011

anynom

Jeg har lige læst "Roverandom" af Tolkien, det er godt nok en børnebog, men hvor er den sød og sjovt skrevet =)

Ellers vil jeg sige, at Dean Koontz og Stephen King altid har haft en særlig plads i mit hjerte. Og så selvfølgelig Harry Potter =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.