Hvilken bog er din yndlings?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.320 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Stjernestoev

Jeg er en kæmpe læsehest, og trænger til at forny mit mini bibliotek.
Hvilke bøger er jeres yndlings?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Drømme

Min farvorit er og forbliver Harry Potter serien. Og ellers er jeg meget glad for fantasy genren -Ringenes Herre, Vindens Navn og flere (med undtagelse af twilight og en del af ungdomsfantasybøgerne).Men hvad genre er du til ? Gør det lidt lettere at hjælpe med at finde læsestof

Anmeld

16. juli 2011

DinNabo

elsker historiske romaner, sa lige nu er jeg helt vild med Giganternes fald af Kenn Follet

Anmeld

16. juli 2011

marloutti

Den bedste bog ever er Dean Koontz- Så langt øjet rækker...

Og ellers elsker jeg Liza Marklund, Camilla lâckberg, Mari Jungstedt Mary Higgins Clark... I det hele taget bare krimier...

Anmeld

16. juli 2011

Mi

Stieg Larson eller Jens Henrik Jensen (dansk kriminalforfatter).

Sharmanens datter er også rigtig god.

Anmeld

16. juli 2011

Stjernestoev

Drømme skriver:

Min farvorit er og forbliver Harry Potter serien. Og ellers er jeg meget glad for fantasy genren -Ringenes Herre, Vindens Navn og flere (med undtagelse af twilight og en del af ungdomsfantasybøgerne).Men hvad genre er du til ? Gør det lidt lettere at hjælpe med at finde læsestof

Jeg elsker skønlitteratur, digte, krop og sind, biografier

Anmeld

16. juli 2011

Lisbeth1985

Stjernestoev skriver:

Jeg er en kæmpe læsehest, og trænger til at forny mit mini bibliotek.
Hvilke bøger er jeres yndlings?

Jeg er helt tosset med Jussi Adler-Olsens serie Så hvis du ikke allerede har læst "Kvinden i buret" kan den helt sikkert anbefales

Anmeld

16. juli 2011

DinNabo

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er helt tosset med Jussi Adler-Olsens serie Så hvis du ikke allerede har læst "Kvinden i buret" kan den helt sikkert anbefales

ja dem elsker je også. fasandræberne er bedst, synes jeg

Anmeld

16. juli 2011

Lisbeth1985

DinNabo skriver:

ja dem elsker je også. fasandræberne er bedst, synes jeg

Jeg synes helt sikkert, at "Kvinden i buret er bedst" - men de er jo alle gode Jeg er dog ikke så tosset med nogle af de andre ting, han har lavet.. Var især skuffet over "Alfabethuset"

Anmeld

16. juli 2011

DinNabo

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes helt sikkert, at "Kvinden i buret er bedst" - men de er jo alle gode Jeg er dog ikke så tosset med nogle af de andre ting, han har lavet.. Var især skuffet over "Alfabethuset"

synes også alfabethuset er god. meget anderledes men god. Den handler også om krigen, og det synes jeg skide spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.