Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
elsker historiske romaner, sa lige nu er jeg helt vild med Giganternes fald af Kenn Follet
Den bedste bog ever er Dean Koontz- Så langt øjet rækker...
Og ellers elsker jeg Liza Marklund, Camilla lâckberg, Mari Jungstedt Mary Higgins Clark... I det hele taget bare krimier...
Stieg Larson eller Jens Henrik Jensen (dansk kriminalforfatter).
Sharmanens datter er også rigtig god.
Drømme skriver:Min farvorit er og forbliver Harry Potter serien. Og ellers er jeg meget glad for fantasy genren -Ringenes Herre, Vindens Navn og flere (med undtagelse af twilight og en del af ungdomsfantasybøgerne).Men hvad genre er du til ? Gør det lidt lettere at hjælpe med at finde læsestof
Stjernestoev skriver: Jeg er en kæmpe læsehest, og trænger til at forny mit mini bibliotek. Hvilke bøger er jeres yndlings?
Jeg er en kæmpe læsehest, og trænger til at forny mit mini bibliotek. Hvilke bøger er jeres yndlings?
Jeg er helt tosset med Jussi Adler-Olsens serie Så hvis du ikke allerede har læst "Kvinden i buret" kan den helt sikkert anbefales
Lisbeth1985 skriver: Jeg er helt tosset med Jussi Adler-Olsens serie Så hvis du ikke allerede har læst "Kvinden i buret" kan den helt sikkert anbefales
ja dem elsker je også. fasandræberne er bedst, synes jeg
DinNabo skriver: ja dem elsker je også. fasandræberne er bedst, synes jeg
Jeg synes helt sikkert, at "Kvinden i buret er bedst" - men de er jo alle gode Jeg er dog ikke så tosset med nogle af de andre ting, han har lavet.. Var især skuffet over "Alfabethuset"
Lisbeth1985 skriver: Jeg synes helt sikkert, at "Kvinden i buret er bedst" - men de er jo alle gode Jeg er dog ikke så tosset med nogle af de andre ting, han har lavet.. Var især skuffet over "Alfabethuset"
synes også alfabethuset er god. meget anderledes men god. Den handler også om krigen, og det synes jeg skide spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128